V1Nk3lDyR Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Er disse greie? PIONEER TS-A6911? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Disse høyttalerene er de mest solgte hos oss i alle fall. Men hvorfor ikke gå for noen bra runde heller? Finere lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V1Nk3lDyR Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 runde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Er meget fornøyd med jbl decade! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V1Nk3lDyR Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 ossen pris ligger de på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Decade på tæbud: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Decade på tæbud: Vet du om disse passer til 6x9"-monteringsettet for undermontering i hattehyllen på en E36? Blir kanskje ikke disse her for *høye* enn andre når de har slikt gitter på? Jeg har før hatt PIONEER TS-A6911, men denne tror jeg membranen er ødelagt på... Kommer nemlig skurrelyd på -visse- frekvenser.. Lyden blir borte når jeg holder på magneten under faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Vet du om disse passer til 6x9"-monteringsettet for undermontering i hattehyllen på en E36? Blir kanskje ikke disse her for *høye* enn andre når de har slikt gitter på? Hvor får du tak i disse monteringssettene og hvordan vet man hvilke høytalere som passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Er bl.a. én her på forumet som har en slik til salgs, minnes jeg (se under deler til salgs) Ellers, så selger bilradiospesialisten dem til ca 500,- minnes jeg (ja, svindyrt.. men men.. ) Når du sier "passer", tenker du da også på det som jeg tenker på? Altså, høyden? For... alt annet skal passe. Dvs, så lenge magneten er av normal størrelse, så skal den gå rett igjennom. Den skal sitte ordentlig når skrudd fast i hattehyllen i de originale hullene. Så... det med hvilke høytalere som passer til den, blir isåfall å høre med dem som selger dem, og spørre (som jeg gjorde til Mr. Stream nu) om visse høytalere passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V1Nk3lDyR Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 Mange steder det, foreksempel her https://bilstereo.secure.flexiweb.no/pr ... /19388421/ . Sku gjerne vist hva som var bra til bra pris og som passet bra til adapteret:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Sku gjerne vist hva som var bra til bra pris og som passet bra til adapteret:P Yeah! f.eks. da det som det ble tipset til: JBL Decade T595L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V1Nk3lDyR Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 tnx;) Men ossen er disse http://www.rinconmedia.no/product_info. ... 5c7c70932e? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Hvordan er det med disse adapterne? Vil de stikke langt ut av hattehylla? Noen som har et bilde av ei hattehylle der en av disse adapterne har blitt brukt... Vurderes sterkt oss meg siden jeg ikke har sub, eller i første omgang har planer om sub.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Er meget fornøyd med jbl decade! Møkka høyttalere spør du meg.. Spiller jo helt tallentløst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Kjøp 7x10" 3 veis med seperat delefilter, ikke slik tallentløse greier som de vanlige 6x9 høyttalerene har.. DLS har 7x10" 3 veis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå