Gå til innhold

Rotete forum??

cicca
 Share

Anbefalte innlegg

Administratorer:

Hva med å gjøre om på organiseringen av innlegg her, f.eks en start side hvor du velger modell for så å få underliggende emner. Opplever til stadighet at det blir veldig rotete å søke etter noe man lurer på. Noe som fort fører til at man bare slenger opp en ny "post".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del vet ikke om noe mer rotete enn forum som er delt opp i "tusen "kategorier. Har jeg da problemer med motoren i 520'n min må jeg da lete gjennom BÅDE 3-seriedelen OG 5-seriedelen, og er forumet i tillegg delt opp i karosserityper så må jeg se gjennom TO 5-seriedeler og TO 3-seriedeler for å finne alt som kan være relevant for min motor (siden den er brukt over flere karosserityper), og hva da når jeg trenger hjelp hvis akkurat den jeg trenger hjelp av kun leser 3-serieforumet, fordi han ikke interesserer seg for 5-serien? Skal jeg legge inn spørsmålet mitt i ALLE fire forskjellige kategoriene? :shock:

I BMW-verden går VELDIG mange av detaljene, løsningene og motorene igjen over hele modellrekka, så jeg mener at det rett og slett ikke har noen hensikt å dele de opp. F.eks. er det meste som er relevant på en E34 5-serie også relevant for de med en E32 7-serie.. og motsatt.

Les ellers tråden Nautilus henviste til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever til stadighet at det blir veldig rotete å søke etter noe man lurer på. Noe som fort fører til at man bare slenger opp en ny "post".

Blir det rotete å søke??? Til venstre står det "Søk i forumet". Hva er rotete med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt litt mindre rot her hvis moderatorene hadde vært litt strengere å slettet tråder som er om samme tema, evt slått de sammen. Utrolig mye folk som ikke klarer bruke søkefunksjonen. Og det er viktig å lage en BRA topic!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bimmers er da tusen ganger mer brukervennlig enn f.eks BMWCCN´s forum... uten til forkleinelse for nettopp BMWCCN´s forum... :wink:

hehe, jeg klarer ikke en gang finne forumet på BMWCCN :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt litt mindre rot her hvis moderatorene hadde vært litt strengere å slettet tråder som er om samme tema, evt slått de sammen. Utrolig mye folk som ikke klarer bruke søkefunksjonen. Og det er viktig å lage en BRA topic!

Det er ikke mulig å slå sammen tråder med denne softwaren i standardutgave, og folk er sjelden særlig blide når vi sletter trådene dems, så sånn er nå det.

Og til dere som nevner BMWCCN, noe sier meg at trådstarter ikke mente et slikt oppsett heller - der er det jo ingen kategoriinndeling i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...