Gå til innhold

Ny webshop med skiltholdere på plass!

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du har jo bestilt sølv da (speilvendt).. skulle det være chrome?

Har desverre ikke chrome i speilvendt, var pga. folien. De var usikre på hvordan det ville bli.

bomma *litt* :)

ble forøvrig trukket 2 ganger frakt 13+13 selv om teksten sier 13kr frakt for 1-10 merker.

vi tar det på PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bomma *litt* :)

ble forøvrig trukket 2 ganger frakt 13+13 selv om teksten sier 13kr frakt for 1-10 merker.

Skal sjekke det med frakten på merkene. Det fungerer ihvertfall på skiltplatene ser jeg.

Etter hyggelig møte med Gunnar på søndag, har skiltplatene sittet på min bil i 3 dager allerede... :-)

Ja, du og E46en din var førstemann! Bortsett fra de to jeg har satt på 535en. Nestemann var Tweety Bimma som fikk sine i går, men nå er jo webshopen på lufta, så det ser ut for det blir flere av oss nå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte skilteplater!! løp å kjøp folkens

(ikke minst er det jo en bre tyveri forsikring :lol: )

hehe, det har du jo rett i.. Man skulle også fått utdelt et lite nummer på skiltet som var unik for bilen.. Da kunne vi laga et register her og hvert enda sikrere på å tatt jævlene som stakk av med bimmers.no-bilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det har du jo rett i.. Man skulle også fått utdelt et lite nummer på skiltet som var unik for bilen.. Da kunne vi laga et register her og hvert enda sikrere på å tatt jævlene som stakk av med bimmers.no-bilen :D

Du har jo allerede et nummer på skiltet.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått sendt avgårde første bønsj i dag, men det er en del av dere jeg ikke fikk opp navnet/meldingen på i nettbanken, så fikk det først nå nettopp i BBS-bilagene som kom på mail.

I tillegg har jeg fått en betaling som jeg ikke helt klarer å finne ut hva hører til.. 276,- fra en Erik i Namsos. Kan du sende meg en mail på gr@bimmers.no eller en PM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...