Gunnar Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 Det er faktisk 100 kroner billigere for bimmers-skiltplater (186,- med frakt) enn BMWCCN sine (286,- med frakt). Ganske bra egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 186,- inn på din konto... Me too Her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Du har jo bestilt sølv da (speilvendt).. skulle det være chrome?Har desverre ikke chrome i speilvendt, var pga. folien. De var usikre på hvordan det ville bli. bomma *litt* ble forøvrig trukket 2 ganger frakt 13+13 selv om teksten sier 13kr frakt for 1-10 merker. vi tar det på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 186,- inn på din konto... Me too Her også og her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Etter hyggelig møte med Gunnar på søndag, har skiltplatene sittet på min bil i 3 dager allerede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 bomma *litt* ble forøvrig trukket 2 ganger frakt 13+13 selv om teksten sier 13kr frakt for 1-10 merker. Skal sjekke det med frakten på merkene. Det fungerer ihvertfall på skiltplatene ser jeg. Etter hyggelig møte med Gunnar på søndag, har skiltplatene sittet på min bil i 3 dager allerede... Ja, du og E46en din var førstemann! Bortsett fra de to jeg har satt på 535en. Nestemann var Tweety Bimma som fikk sine i går, men nå er jo webshopen på lufta, så det ser ut for det blir flere av oss nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 186,- er betalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 Skal sjekke det med frakten på merkene. Det fungerer ihvertfall på skiltplatene ser jeg. Det er nå fikset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Flotte skilteplater!! løp å kjøp folkens (ikke minst er det jo en bre tyveri forsikring ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Flotte skilteplater!! løp å kjøp folkens(ikke minst er det jo en bre tyveri forsikring ) hehe, det har du jo rett i.. Man skulle også fått utdelt et lite nummer på skiltet som var unik for bilen.. Da kunne vi laga et register her og hvert enda sikrere på å tatt jævlene som stakk av med bimmers.no-bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Towwy Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 186,- inn på din konto... Me too Her også og her And mee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 hehe, det har du jo rett i.. Man skulle også fått utdelt et lite nummer på skiltet som var unik for bilen.. Da kunne vi laga et register her og hvert enda sikrere på å tatt jævlene som stakk av med bimmers.no-bilen Du har jo allerede et nummer på skiltet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 skulle stått protected by bimmers.no eller noe litt OT men hvor får man kjøpt skiltplater med egenkomponert tekst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 skulle stått protected by bimmers.no eller noe Er litt redd for at slike ting fort fremkaller nøkkelen langs siden på bilen bare på pur faen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2006 Har fått sendt avgårde første bønsj i dag, men det er en del av dere jeg ikke fikk opp navnet/meldingen på i nettbanken, så fikk det først nå nettopp i BBS-bilagene som kom på mail. I tillegg har jeg fått en betaling som jeg ikke helt klarer å finne ut hva hører til.. 276,- fra en Erik i Namsos. Kan du sende meg en mail på gr@bimmers.no eller en PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå