ingard Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 hehe, det har du jo rett i.. Man skulle også fått utdelt et lite nummer på skiltet som var unik for bilen.. Da kunne vi laga et register her og hvert enda sikrere på å tatt jævlene som stakk av med bimmers.no-bilen Du har jo allerede et nummer på skiltet.. [/quote Haha, joda, har jo det.. Må nesten lure på hva jeg tenkte på.. men ideen var jo god.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 hehe, det har du jo rett i.. Man skulle også fått utdelt et lite nummer på skiltet som var unik for bilen.. Da kunne vi laga et register her og hvert enda sikrere på å tatt jævlene som stakk av med bimmers.no-bilen Du har jo allerede et nummer på skiltet.. [/quote Haha, joda, har jo det.. Må nesten lure på hva jeg tenkte på.. men ideen var jo god.. www.bimmers.no #001? #001 - Gunnar #002 - Ola Norman #003 - Ola Norman Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Stikker oppom deg en dag å kjøper noen klistremerker . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2006 Steffan, det må du gjerne gjøre. Var forresten og hilste på Tweety Bimmah for et par dager siden, og vi tenkte litt på om vi ikke skulle få med deg også en dag. Vestfolds o store E34-crew. Velvel.. kunne jo tatt det i forbindelse med litt klistremerker og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Ja det må vi gjøre, får se litt ut i neste uke . Er fullt trøkk om dagen, kjøp av nytt hus, salg av dagens hus, barna i barnehage, jobb, kjærringa på jobb og en liten fest til helga . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Da skal 186 ,- være på veg, gleder meg til å få på skiltplatene ! På de jeg har i dag står det Skoda og Jeep, noe jeg ikke liker særlig mye ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2006 Ja, da var nytt opplag skiltplater bestilt - får de forhåpentligvis fredag i neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Fekk sett på mine med gamle skilt i dag...vart ikkje perfekt, men uansett ikkje så verst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2006 Så der var de på plass altså? Posten er raske for tiden. Mister du nattesøvnen din over den brune tapen eller? Dama klaga fælt på tapen jeg brukte, den var visst så stygg.. Men nå er den nesten tom, så nå har man gått over til blank utgave. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Så der var de på plass altså? Posten er raske for tiden. Mister du nattesøvnen din over den brune tapen eller? Dama klaga fælt på tapen jeg brukte, den var visst så stygg.. Men nå er den nesten tom, så nå har man gått over til blank utgave. Hadde dei alltid vore like raske skulle eg ikkje ha klaga...men dette var bra Hmm, kan ikkje akkurat sei eg tenkte så mykje over det nei...fin håndskrift forresten Her er bilder av nye skiltrammer med gamle skilt...vurderer om eg skal få meg nye skilt og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2006 Se der ja. Er litt for kort ditt og ja. Som det står på webshopen er de for 520mm skilter, så folk kan jo bare måle. Alle de nye er like.. og de er jo også mye penere enn de gamle. Ser du har fått de nye oblatene. Da ligger det kanskje fire slike og venter på meg hjemme hos foreldrene mine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Ser du har fått de nye oblatene. Da ligger det kanskje fire slike og venter på meg hjemme hos foreldrene mine.. Er nok fare for det Brukte lynol til å vaske litt før eg klistra dei på...trur du ikkje lakken på bokstavane smitta av litt på resten av skiltet? Sterke saker gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Da har jeg nettopp hentet skiltplatene på postkontoret.. Pene plater og rask levering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Mine plater kom i dag oxo . har gamle skilter men de skal på uansett Kjapp levering! Toppers!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Har ikke kommet noen skiltplater til meg enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå