Gå til innhold

Ny webshop med skiltholdere på plass!

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

hehe, det har du jo rett i.. Man skulle også fått utdelt et lite nummer på skiltet som var unik for bilen.. Da kunne vi laga et register her og hvert enda sikrere på å tatt jævlene som stakk av med bimmers.no-bilen :D

Du har jo allerede et nummer på skiltet.. ;)[/quote

Haha, joda, har jo det..

Må nesten lure på hva jeg tenkte på.. men ideen var jo god.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, det har du jo rett i.. Man skulle også fått utdelt et lite nummer på skiltet som var unik for bilen.. Da kunne vi laga et register her og hvert enda sikrere på å tatt jævlene som stakk av med bimmers.no-bilen :D

Du har jo allerede et nummer på skiltet.. ;)[/quote

Haha, joda, har jo det..

Må nesten lure på hva jeg tenkte på.. men ideen var jo god.. www.bimmers.no #001?

#001 - Gunnar

#002 - Ola Norman

#003 - Ola Norman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steffan, det må du gjerne gjøre. Var forresten og hilste på Tweety Bimmah for et par dager siden, og vi tenkte litt på om vi ikke skulle få med deg også en dag. Vestfolds o store E34-crew. :lol: Velvel.. kunne jo tatt det i forbindelse med litt klistremerker og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så der var de på plass altså? Posten er raske for tiden. :)

Mister du nattesøvnen din over den brune tapen eller? Dama klaga fælt på tapen jeg brukte, den var visst så stygg.. :shock: Men nå er den nesten tom, så nå har man gått over til blank utgave. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så der var de på plass altså? Posten er raske for tiden. :)

Mister du nattesøvnen din over den brune tapen eller? Dama klaga fælt på tapen jeg brukte, den var visst så stygg.. :shock: Men nå er den nesten tom, så nå har man gått over til blank utgave. :P

Hadde dei alltid vore like raske skulle eg ikkje ha klaga...men dette var bra :)

Hmm, kan ikkje akkurat sei eg tenkte så mykje over det nei...fin håndskrift forresten ;)

Her er bilder av nye skiltrammer med gamle skilt...vurderer om eg skal få meg nye skilt og...

skilt17hq.th.jpg

skilt24fv.th.jpg

skilt34bx.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja. Er litt for kort ditt og ja. Som det står på webshopen er de for 520mm skilter, så folk kan jo bare måle. Alle de nye er like.. og de er jo også mye penere enn de gamle.

Ser du har fått de nye oblatene. Da ligger det kanskje fire slike og venter på meg hjemme hos foreldrene mine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har fått de nye oblatene. Da ligger det kanskje fire slike og venter på meg hjemme hos foreldrene mine..

Er nok fare for det ;)

Brukte lynol til å vaske litt før eg klistra dei på...trur du ikkje lakken på bokstavane smitta av litt på resten av skiltet? Sterke saker gitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...