jcvold Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 da var 2 stk speilvendte klistremerker bestilt.må jo vise hvem vi er når vi er på rudskogen! 113,- på din konto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2006 Tech9, dine ble sendt samtidig med T.A.S & co sine (i går).. så er jo snakk om et lite døgn. Du har de nok på mandag. Så hva er dommen fra dere som har fått de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Tech9, dine ble sendt samtidig med T.A.S & co sine (i går).. så er jo snakk om et lite døgn. Du har de nok på mandag. Så hva er dommen fra dere som har fått de? Platene er helt konge. Men på orginalfangeren forran på e36 er det litt for lite (ca 5mm) plass til å få smettet det inn i den orginale utfresinga i støtlisten, hvis dere skjønner hva jeg mener. så må bare legge hver ende på plata oppå kanten. EDIT: stikker ut å tar et bilde jeg, sier mer en tusen ord... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2006 Det er nok desverre felles for alle de med nye skilter da antar jeg. De er jo 520mm, og disse holderne går ikke så langt utenfor skiltene.. men syntes ikke det så så gærnt ut? Når det gjelder de gamle skiltene i de nye holderne - hva med å få skåret til noe svart plast i skilttykkelse for å legge på sidene av skiltene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Det er nok desverre felles for alle de med nye skilter da antar jeg. De er jo 520mm, og disse holderne går ikke så langt utenfor skiltene.. men syntes ikke det så så gærnt ut?Når det gjelder de gamle skiltene i de nye holderne - hva med å få skåret til noe svart plast i skilttykkelse for å legge på sidene av skiltene? Vil tro flere kommer borti det problemet ja, men man kan kansje lage seg en plate å ha bak skiltholderen som bygger litt ut, slik at det blir jevn kant hele veien mot fangeren Ide'n med svart plast var ikke dum, skal nok prøve det tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Når det gjelder de gamle skiltene i de nye holderne - hva med å få skåret til noe svart plast i skilttykkelse for å legge på sidene av skiltene? Har tenkt samme tanken...skal sjå kva eg får til før helga er omme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Tech9, dine ble sendt samtidig med T.A.S & co sine (i går).. så er jo snakk om et lite døgn. Du har de nok på mandag. Så hva er dommen fra dere som har fått de? Jeg er meget fornøyd så langt iallefall. Skal ha meg et nytt skilt pga, det er skrudd i, så setter jeg de på bilen.. Blir deilig å få vekk slitte Oslo Bilsenter plater... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Da er skiltholdere og klistermerker bestilt og betalt via nettbank. Får håpe Gunnar har noen igjen nåda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2006 Hvis ikke får du de tilsendt på fredag.. jeg er lovet 50 nye da. Håper det går bra for de det gjelder. Var bare 1,-/stk å tjene på å bestille 100 mot 50 i første omgang, så jeg tar de heller i 50-doser slik at jeg slipper å bli "stuck" med masse skiltholdere dersom salget skulle avta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Når det gjelder de gamle skiltene i de nye holderne - hva med å få skåret til noe svart plast i skilttykkelse for å legge på sidene av skiltene? Har gjort dette no, gjekk laus på ein av dei gamle skiltrammene med båndsag...kom seg MYKJE! Før: Etter: Nokon som har idé til kva eg kan bruke for å bli kvitt skruehola i skilta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2006 Veldig pent! Skruehull kan du jo alltids tette med noe lim eller kjemisk metall, og lakke over med et eller annet, men spørsmålet er vel hvor mye det er verdt i forhold til å bare bestille nye skilt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Hvor får man tak i den nye typen skilt da?? Ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Hvor får man tak i den nye typen skilt da??Ca pris? Biltilsynet. Prisen er eg ikkje sikker på, men det er heilt sikkert nokon andre som kan svare på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Hvor får man tak i den nye typen skilt da??Ca pris? er vel bare å ringe biltilsynet å bestille det. tror det koster litt over 500,- for to skilt. må levere inn de gamle når du henter de nye da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 De nye skiltene for du hos Biltilsynet.. Jeg betalte ca 600kr for 2 stk da jeg byttet på min gamle bil. Det var vel rett etter at de skiltene kom også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå