Gå til innhold

Ny webshop med skiltholdere på plass!

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tech9, dine ble sendt samtidig med T.A.S & co sine (i går).. så er jo snakk om et lite døgn. Du har de nok på mandag. :)

Så hva er dommen fra dere som har fått de?

Platene er helt konge.

Men på orginalfangeren forran på e36 er det litt for lite (ca 5mm) plass til å få smettet det inn i den orginale utfresinga i støtlisten, hvis dere skjønner hva jeg mener. så må bare legge hver ende på plata oppå kanten.

EDIT: stikker ut å tar et bilde jeg, sier mer en tusen ord...

DSC00079.JPG

DSC00080.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok desverre felles for alle de med nye skilter da antar jeg. De er jo 520mm, og disse holderne går ikke så langt utenfor skiltene.. men syntes ikke det så så gærnt ut?

Når det gjelder de gamle skiltene i de nye holderne - hva med å få skåret til noe svart plast i skilttykkelse for å legge på sidene av skiltene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok desverre felles for alle de med nye skilter da antar jeg. De er jo 520mm, og disse holderne går ikke så langt utenfor skiltene.. men syntes ikke det så så gærnt ut?

Når det gjelder de gamle skiltene i de nye holderne - hva med å få skåret til noe svart plast i skilttykkelse for å legge på sidene av skiltene?

Vil tro flere kommer borti det problemet ja, men man kan kansje lage seg en plate å ha bak skiltholderen som bygger litt ut, slik at det blir jevn kant hele veien mot fangeren

Ide'n med svart plast var ikke dum, skal nok prøve det tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tech9, dine ble sendt samtidig med T.A.S & co sine (i går).. så er jo snakk om et lite døgn. Du har de nok på mandag. :)

Så hva er dommen fra dere som har fått de?

Jeg er meget fornøyd så langt iallefall. Skal ha meg et nytt skilt pga, det er skrudd i, så setter jeg de på bilen.. Blir deilig å få vekk slitte Oslo Bilsenter plater... :)

BMW_en_055.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke får du de tilsendt på fredag.. jeg er lovet 50 nye da. Håper det går bra for de det gjelder. Var bare 1,-/stk å tjene på å bestille 100 mot 50 i første omgang, så jeg tar de heller i 50-doser slik at jeg slipper å bli "stuck" med masse skiltholdere dersom salget skulle avta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort dette no, gjekk laus på ein av dei gamle skiltrammene med båndsag...kom seg MYKJE! :D

Før:

skilt14ut.th.jpg

Etter:

skilt22ij.th.jpg

Nokon som har idé til kva eg kan bruke for å bli kvitt skruehola i skilta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pent!

Skruehull kan du jo alltids tette med noe lim eller kjemisk metall, og lakke over med et eller annet, men spørsmålet er vel hvor mye det er verdt i forhold til å bare bestille nye skilt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...