Arild G. Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 da var to skiltplater bestillt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 bare så det er nevnt så kan man få med brikker så man legger imellom på gamle skilt i nye holdere.det ser meget pent ut.er ikke mye pent når holderen er bredere en skiltet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Ble ikke så bra som jeg hadde håpet på.. Har samme problem som mange her inne.. Stikker ut der framme, og så klart er skiltet for lite til ramma.. Men, det siste kan man jo bare fikse enkelt selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Er det bare meg som syntes at de nye skiltene ser mye bedre ut enn de gamle? Hadde jeg hatt gamle, så hadde jeg gladelig betalt for å få de nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2006 Nei, jeg synes også de nye er mye penere enn de gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Jeg er med på den..blir å bestille nye skilter nå som skiltplatene kom ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Er det bare meg som syntes at de nye skiltene ser mye bedre ut enn de gamle? Hadde jeg hatt gamle, så hadde jeg gladelig betalt for å få de nye. Hmm, heilt ærleg må eg sei at eg likar gamle vel så godt som dei nye...veit ikkje kvifor, men sånn er det no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 bare så det er nevnt så kan man få med brikker så man legger imellom på gamle skilt i nye holdere.det ser meget pent ut.er ikke mye pent når holderen er bredere en skiltet Hvor kan en få kjøpt dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 bare så det er nevnt så kan man få med brikker så man legger imellom på gamle skilt i nye holdere.det ser meget pent ut.er ikke mye pent når holderen er bredere en skiltet Hvor kan en få kjøpt dette? Du kan lage det sjøl! Eg saga ut ein bit frå gamle skiltramma... Eller så kan du finne noko anna av svart plast i omtrent samme tjukkelse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2006 bare så det er nevnt så kan man få med brikker så man legger imellom på gamle skilt i nye holdere.det ser meget pent ut.er ikke mye pent når holderen er bredere en skiltet Hvordan fungerer det da? Er jo veldig varierende bredde på de gamle skiltene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Er det bare meg som syntes at de nye skiltene ser mye bedre ut enn de gamle? Hadde jeg hatt gamle, så hadde jeg gladelig betalt for å få de nye. Helt enig ChrZZ, de gamle ser skikklig kjedlige ut. Skal det ikke komme noen ny igjen da? Med det norske flagget og de gamle kjedlige bokstavene/tallene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 noen som har bilder av gammel vs ny type skilt??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2006 Helt enig ChrZZ, de gamle ser skikklig kjedlige ut. Skal det ikke komme noen ny igjen da? Med det norske flagget og de gamle kjedlige bokstavene/tallene? Ble vel aldri godkjent tror jeg, siden det er EU-style og Norge ikke er EU-medlemmer.. Uansett er det samme størrelse såvidt jeg vet.. disse skiltholderne er opprinnelig til tyske skilt i følge produsenten, så EU-størrelsen passer nok bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 noen som har bilder av gammel vs ny type skilt??? Her et et gammelt vs nytt skilt. Skiltene er modda, så her er det to tall som var med i skiltene jeg fant.. Sånn er altså forskjellen mellom det nye og det gamle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Steik.. rask levering ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå