Fredrik Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Denne er da litt søt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Menn med BMW og kvinner med franske biler ja, det stemmer. Og det ser ut til at kvinnfolket har brutt vikeplikten. Overraskende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Breie hjul på en liten peugeot! Nei, her må E23`n regges å tas en tur i by`m me! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Hva står det i snakkebobla? 'Håper jeg også krasjer?' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Breie hjul på en liten peugeot! Hehehe... ja, men så er det også en Peugeot 205... og kanskje til og med en 1,9 GTi. 205 1,9 GTi hadde hele 130 HK til å flytte på kun 900 Kg... og 0-100 Km/t gikk derfor på 7,5 sekunder og topphastigheten var rundt 205 Km/t. Det var en av 80-tallets frekkeste små biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Hva står det i snakkebobla? 'Håper jeg også krasjer?' "jeg trur de har blitt enige allerede..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tore Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 artigste jag har sett på lenge, stemmer i mitt tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Konge bilde Lo godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Den der artikkelen er fra 2004, men dukker opp med jevne mellomrom.. Her er en annen tråd om samme artikkel: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=5814 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Den der artikkelen er fra 2004, men dukker opp med jevne mellomrom.. Her er en annen tråd om samme artikkel: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=5814 Hvor er spinnesiden i dagens diskusjon ?... jeg savner flere damer her inne. Hva kan vi gutta gjøre for å tiltrekke flere damer som Siv og Aguilera ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Menn med BMW og kvinner med franske biler ja Ja da skønner dere hvordan det er her hos oss, jeg er BMW mann inn til beinet, og kjærringa hadde Renault Megane cab når vi ble sammen \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 så sant så sant ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Hvor er spinnesiden i dagens diskusjon ?... jeg savner flere damer her inne. Hva kan vi gutta gjøre for å tiltrekke flere damer som Siv og Aguilera ?... Tror egentlig jenteantallet her inne er ganske representativt for antallet jenteinteresserte i den virkelige verden.. eller? Forøvrig har vi da flere her inne, Raven, Bmwjenta//M, Altarelle kommer jeg ihvertfall på som til tider er aktive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Bare det at en gutt kjører BMW er jo et bra knep det hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Finnes jo mange jente BMW'er så det er litt rart at det ikke er flere jenter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå