Gå til innhold

BMW og fugler

Joe
 Share

Anbefalte innlegg

Sier bare EN ting POLLEN! det er au et helvette . vaska bilen noen timer senere. er den helt grønn og stygg :(

Pollen er noe dritt! Har det samme problemet med bjørkepollen.

Like etter at bilen er ren og pen, legger det seg pollen over hele bilen :(

Det tar jo aldri slutt :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror det er noe mellom fugler og bmw ja.. er jo et par som har hatt fuglebesøk inne i bilene sine her :D (gunnar ihvertfall?) og leste for ikke lenge siden om en lignende episode i vg .. (neh, var ikke mye spennende nytt den dagen..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med BMW og fugler egentlig ? Virker som om hvergang eg setter fra meg en nyvasket BMW så er den tildekket med fugleshit når eg kommer ut morgenen etter. Er det noen som opplever det samme ? Kanskje det har noe med fargene som BMW velger eller ?

Ja dette er ikje kødd eingang...har aldri vaska så mykje fugleskitt som på BMW'en og det er ikkje den første bilen eg har og heller ikkje den einaste (men det er den første "sølvgråe")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette er ikje kødd eingang...har aldri vaska så mykje fugleskitt som på BMW'en og det er ikkje den første bilen eg har og heller ikkje den einaste (men det er den første "sølvgråe")

Trur faktisk dette kan stemme bra. Er ein på jobben som har ein sølvgrå E46, den er konstant dekka...nabobilane pleier ofte å sleppe bra unna men ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slipper det problemet jeg,har garasje.... :lol:

Til og med garasjeporten min er neddriti.. :lol:

hehehe!

eg og har garasje, men problemet er at eg av og til køyrer bilen og -har ikkje garasjen med meg på jobb og handling ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slipper det problemet jeg,har garasje.... :lol:

Til og med garasjeporten min er neddriti.. :lol:

hehehe!

eg og har garasje, men problemet er at eg av og til køyrer bilen og -har ikkje garasjen med meg på jobb og handling ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha hørt at fugler driter helst på mørke biler.

Ja, faktisk stemmer dette. Gjerne mørke biler, som grønne og blå er mer utsatt visstnok. Skal visst være pga fugler liker å drite over vann, de tror det er vann eller.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...