Fredrik Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 TeckHar du AC på bilen? Om så, så kan det være stor mulighet at det er derfor det likter rart. Mye grums som bygger seg opp der ettehvert. En sånn AC rens er da og anbefale. Hvor får man kjøpte dette og hvordan fungerer det ? Jeg kjenner ikke igjen beskrivelsen "klorinlukt"... "sure sokker" eller "råtne egg" derimot betyr normalt hhv. bakteriedannelser i luftkanalene (et AC problem) eller en lekkasje i registeret/kjølevannsystemet. Hvordan man lukter eller hvordan man opplever lukt er imidlertid individuelt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 OJ.. Jeg kjøpte av en lokal bilmekaniker Ramnes her i Vestfold. Tipper du får tak i det på et bilveksted eller noe alla biltema/mekonomen for den saks skyld. Det var en liten sprayboks den jeg kjøpte, med en dyse som man trykte inn og da sto den og sprayet innholdet ut i bilens kupe til den var tom. Gikk pent for seg det. Viktig og sette den nær inntake som åpnes ved resirkuling av luft i kupe. Alltså. På med resirk og ac på full full guffe. Husker ikke tidsaspektet, men omhyggelig brukerveiledning følger garantert med. Vet også at enkelte verksteder foretar slik rens også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 skal ta sånn rens straks... de skal ha 1500kr for det. hvis alt de gjør er å spraye en boks med noe inni bilen kan jeg jo gjøre det selv? ta to bokser for sikkerhets skyld.. har nå 5 wunderbaumer i frontruta og det har forsåvidt også tatt knekken på problemet om en bare midlertidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 har nå 5 wunderbaumer i frontruta og det har forsåvidt også tatt knekken på problemet om en bare midlertidig Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 kun en passasjer som har fått astma-anfall hittil. bedre enn innrøyka bil som andre kjører rundt i og jeg synes det lukter godt. begynnt å kjøpe ny for hver sverigetur. tradsisjoner er viktige å holde på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 tradsisjoner er viktige å holde på Tradisjoner er for kvinnfolk og tøfler!! Neida. Baum'n lukter ikke ille synes jeg. Men for guds skyld hold jule tre samlinga under dashbord høyde!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 træra skal seff i synsfeltet! og all plast skal av i ett røsk. ikke noe gnukking på lukta skal ned å henge opp en ny black classic nå på trass Men seriøst er alt Radiatorservice skal gjøre er å spraye en jvla boks med soppdreper i kupeen? for 1500 spenn? det må da være mer omfattende enn det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Mulig de gjør noe mer omfattende. Det vet jeg lite om, men den burken jeg fikk for 100 lappen funker ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 15svenske for wunder. det blir vel nesten 8 for 100nkr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Men minsker ikke problemet med sopp som til slutt kommer til og stå som løvetann ut av dysene dine!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå