Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!

Anbefalte innlegg

• Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

:lol:

Du greide ikke dy deg hva?

Neste gang må du ta å "rasterize type", og bruke free transform med warp tool og strekke bokstavene i nerkant så de følger bøyen på vingen.. Ser mye mer naturlig ut..

Men neida, tror nok ikke det blir noen skrift.. Finner ingen jeg er komfortabel med..

Skrevet

:lol: Redigerte ett med "blink med blålysa om du vil kappkjøre", men la det bort igjen..

Dama bestemmer og kjører veto mot oss alle.. Fikk ikke lov å ha noepå vingen :roll: Hun mente det var jallakebab!

Godt det er noen som holder oss i øra..

Skrevet

Du har jo skiltene dine som står Breitbau på, så du trenger vel ikke det på vinga også vel. Er vel bare på utstilling/når bilen står i ro det er mulig å lese det uansett? :)

Skrevet

*ler*

Ja dette er jo gamle "Norvatio" det.. De brukte min bil i promo av Angel Eyes. De brukte også ///Mysild sin i enkelte sider..

;)

Veldig artig da;) Visste ikke at det lå ute en nå..

Skrevet

Dama bestemmer og kjører veto mot oss alle.. Fikk ikke lov å ha noepå vingen :roll: Hun mente det var jallakebab!

Fornuftig dame hører jeg!

Skrevet

:D

Noen fler som ser på det hotellet CCN har avtale med for Rudskogen treffet? Er jo jaggu meg spa behandling der..

Så nå er det allerede bestemt her i gården at vi reiser fredag og SKAL rekke denne par-spabehandlingen.. :shock:

Bestemt er ho i hvertfall.. ;)

Skrevet

Haha:D Blir akkurat som gatebil som la inn paintball og forskjellig som aktiviteter for de som ikke var innterisert i bil, her blir det lagt inn spa behandling:)

Skrevet
Haha:D Blir akkurat som gatebil som la inn paintball og forskjellig som aktiviteter for de som ikke var innterisert i bil, her blir det lagt inn spa behandling:)

:lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...