vetu03 Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Hehe:) Bra det kommer fra en so kjører bmw selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 Du greide ikke dy deg hva? Neste gang må du ta å "rasterize type", og bruke free transform med warp tool og strekke bokstavene i nerkant så de følger bøyen på vingen.. Ser mye mer naturlig ut.. Men neida, tror nok ikke det blir noen skrift.. Finner ingen jeg er komfortabel med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Hva med den klassiske "jeg kjører kanskje sakte, men jeg er foran DEG!"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 Redigerte ett med "blink med blålysa om du vil kappkjøre", men la det bort igjen.. Dama bestemmer og kjører veto mot oss alle.. Fikk ikke lov å ha noepå vingen Hun mente det var jallakebab! Godt det er noen som holder oss i øra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Du har jo skiltene dine som står Breitbau på, så du trenger vel ikke det på vinga også vel. Er vel bare på utstilling/når bilen står i ro det er mulig å lese det uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 Ja.. Har jo det vett, så tror ikke jeg trenger å bryte den opp noe.. Skal så utrolig lite til for å ødelegge "renheten" på bilen også liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Har du sett denne breitbau? (om det ikke er din annonse da) http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16500179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 *ler* Ja dette er jo gamle "Norvatio" det.. De brukte min bil i promo av Angel Eyes. De brukte også ///Mysild sin i enkelte sider.. Veldig artig da;) Visste ikke at det lå ute en nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Dama bestemmer og kjører veto mot oss alle.. Fikk ikke lov å ha noepå vingen Hun mente det var jallakebab! Fornuftig dame hører jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Noen fler som ser på det hotellet CCN har avtale med for Rudskogen treffet? Er jo jaggu meg spa behandling der.. Så nå er det allerede bestemt her i gården at vi reiser fredag og SKAL rekke denne par-spabehandlingen.. Bestemt er ho i hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Haha:D Blir akkurat som gatebil som la inn paintball og forskjellig som aktiviteter for de som ikke var innterisert i bil, her blir det lagt inn spa behandling:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Ja nettopp... Akkurat slik.. Når skal du reise? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Haha:D Blir akkurat som gatebil som la inn paintball og forskjellig som aktiviteter for de som ikke var innterisert i bil, her blir det lagt inn spa behandling:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Når skal du reise sondre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 vet ikke om det blir noe enda hehe... får avtale nærmere med fruen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå