///Mysild Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Hvorfor kjøre avstemning?Du må jo ha bilen slik du selv liker den best, ikke hvordan alle andre vil ha den..?? det er jeg ikek enig i! det kan være greit å høre andres meninger... men han tar sistevalget seff, men uansett... jeg er både for og imot leppa og for splitterne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 Hvorfor kjøre avstemning?Du må jo ha bilen slik du selv liker den best, ikke hvordan alle andre vil ha den..?? Av og til er det lett å "bli blind" på gamle løsninger.. Jeg var meget i i tvil, og da hjelper det med en liten spørrerunde for å høre meninger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Jeg LIKER bilen din! Virkelig gjort det meste riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Stemmer for splittere, gir en mye fetere look på fronten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 GT-splittere ble litt tamt i forhold til GT-leppa, men absolutt pent. Jeg stemmer på rieger sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 Ja, det er ett vanskelig valg. Er enig i at splittere er litt tamt.. Det kler kanskje ikke akkurat tuket på denna?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Jeg synes det var veldig fint med splitterne, men på denne bilen ble det (nesten?) litt for tamt ..men forandring fryder! Bilen skjemmes ikke med splitterne for å si det sånn. Edit: Så ikke alle kommentarene på siste sida.. Trodde nest siste side var den siste Edit 2: Jeg stemmer for splittere likevel jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Leppa veier liksom opp for vinga på bakluka. Passer bra til stilen på resten av bilen Splittere var jo pent, men blir for tamt på en "showbil". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Leppa veier liksom opp for vinga på bakluka. Passer bra til stilen på resten av bilen:wink: Splittere var jo pent, men blir for tamt på en "showbil". min vinge da, som er mer ruvende enn denne, budre jeg også ha leppa da kanskje? eller jeg burde vel ta den helt ut å kjøpe den orginal gt leppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Får stemme jeg også da, siden jeg var å så den in real i dag, og faktisk prøvde den;) Syntes splitterne så bra ut på den jeg, men som flere sier her så ble det litt tamt. Leppa kledde jo bilen veldig godt. Så skjønner kevin ikke syntes det er så lett å velge, men tror jeg hadde gått for leppa. Men splitterne ble absolutt penere enn jeg hadde trodd. Og Vinga er jo bra helt konge i virkeligheten, faktisk ikke i nærheten av det den er på bilder:) Absolutt noe som gjorde bilen et hakk råere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 hva var det røyret dere brukte som luftfilterslange het/var? prøver å finne, men ingen har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 så fint ut dette, kjøptem eg orgianle GT Karbon splitters så meget pent ut;) skal legge ut et bilde imorgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 så fint ut dette, kjøptem eg orgianle GT Karbon splitters så meget pent ut;) skal legge ut et bilde imorgen:) nå blir jeg snart lei av at alle kaller ting for orginale!!! kom gt splittere i karbon orginalt, nei, da er det ikke orginale splittere du har kjøpt deg... selv om det står ///M på en bil, betyr ikke at det er m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Leppa veier liksom opp for vinga på bakluka. Passer bra til stilen på resten av bilen Splittere var jo pent, men blir for tamt på en "showbil". min vinge da, som er mer ruvende enn denne, budre jeg også ha leppa da kanskje? eller jeg burde vel ta den helt ut å kjøpe den orginal gt leppa Tror det hadde blitt bra med leppe ja. E jo bare å bytte igjen hvis den ikke passer/blir for lav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Faen for en tøff bil du har, BreitBau. Det aller tøffeste med den er å lese gjennom tråden og se at det ikke er noe slurv på de "usynlige" delene, fx at motor og understell er grundig gjennomgått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå