Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

Hvorfor kjøre avstemning?

Du må jo ha bilen slik du selv liker den best, ikke hvordan alle andre vil ha den..??

det er jeg ikek enig i!

det kan være greit å høre andres meninger... men han tar sistevalget seff, men uansett... jeg er både for og imot leppa og for splitterne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor kjøre avstemning?

Du må jo ha bilen slik du selv liker den best, ikke hvordan alle andre vil ha den..??

Av og til er det lett å "bli blind" på gamle løsninger.. Jeg var meget i i tvil, og da hjelper det med en liten spørrerunde for å høre meninger.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var veldig fint med splitterne, men på denne bilen ble det (nesten?) litt for tamt ;) ..men forandring fryder! Bilen skjemmes ikke med splitterne for å si det sånn.

Edit: Så ikke alle kommentarene på siste sida.. Trodde nest siste side var den siste :roll:

Edit 2: Jeg stemmer for splittere likevel jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leppa veier liksom opp for vinga på bakluka. Passer bra til stilen på resten av bilen:wink:

Splittere var jo pent, men blir for tamt på en "showbil".

min vinge da, som er mer ruvende enn denne, budre jeg også ha leppa da kanskje? eller jeg burde vel ta den helt ut å kjøpe den orginal gt leppa :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får stemme jeg også da, siden jeg var å så den in real i dag, og faktisk prøvde den;) Syntes splitterne så bra ut på den jeg, men som flere sier her så ble det litt tamt. Leppa kledde jo bilen veldig godt.

Så skjønner kevin ikke syntes det er så lett å velge, men tror jeg hadde gått for leppa. Men splitterne ble absolutt penere enn jeg hadde trodd.

Og Vinga er jo bra helt konge i virkeligheten, faktisk ikke i nærheten av det den er på bilder:) Absolutt noe som gjorde bilen et hakk råere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fint ut dette, kjøptem eg orgianle GT Karbon splitters så meget pent ut;) skal legge ut et bilde imorgen:)

nå blir jeg snart lei av at alle kaller ting for orginale!!!

kom gt splittere i karbon orginalt, nei, da er det ikke orginale splittere du har kjøpt deg...

selv om det står ///M på en bil, betyr ikke at det er m3 :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leppa veier liksom opp for vinga på bakluka. Passer bra til stilen på resten av bilen :wink:

Splittere var jo pent, men blir for tamt på en "showbil".

min vinge da, som er mer ruvende enn denne, budre jeg også ha leppa da kanskje? eller jeg burde vel ta den helt ut å kjøpe den orginal gt leppa :shock:

Tror det hadde blitt bra med leppe ja. E jo bare å bytte igjen hvis den ikke passer/blir for lav :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...