Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

DSC_4726.jpg

Litt dårlig bilde.. Tok det bare kjapt før kvelden ble for lang.. Lagt opp kabler osv på en annen måte i dag.. Lagt ting mer permanent.. Eneste jeg mangler nå er billader til pcen, så er vi der..

Skulle også hatt en usb hub med ekstern strømforsyning..

Litt mer finjustering med skjermen før jeg punktlimer den fast.. Fant heller ikke igjen CD-RB20 enheten til pioneer spilleren så jeg får skikkelig lyd på aux-inngang.. Da må det holde med FM-sender i første omgang så får jeg lete til jeg finner den rca-ip kabelen.. Men det fungerer.. Og det fungerer bra.. Skal laste ned lap-timer så jeg få målt litt runder på våler også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC_4726.jpg

Litt dårlig bilde.. Tok det bare kjapt før kvelden ble for lang.. Lagt opp kabler osv på en annen måte i dag.. Lagt ting mer permanent.. Eneste jeg mangler nå er billader til pcen, så er vi der..

Skulle også hatt en usb hub med ekstern strømforsyning..

Litt mer finjustering med skjermen før jeg punktlimer den fast.. Fant heller ikke igjen CD-RB20 enheten til pioneer spilleren så jeg får skikkelig lyd på aux-inngang.. Da må det holde med FM-sender i første omgang så får jeg lete til jeg finner den rca-ip kabelen.. Men det fungerer.. Og det fungerer bra.. Skal laste ned lap-timer så jeg få målt litt runder på våler også :D

Ser bra ut detta :D

Ka front-end program du bruke? eg kjøre road-runner..

Keep up the good work!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..

Dere vet de små tingene som du aldri finner prioritering til å bytte?

De mattene fulgte med da jeg kjøpte den.. Og har tenkt på å bytte de i de snart 4 årene jeg har hatt bilen.. Men har jeg fått gjort det? neeeeeiiidaa....

:lol:

Bruker Centrafuse... Bra program.. Verdt pengene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Centrafuse... Bra program.. Verdt pengene..

Oki.. hvor mye måtte du ut for med det da?

Enkelt å lage egne skin, har du lasta ned ferdig du kanskje?

Betalte vel rundt 65 Euro? Er andre måter å få tak i Europa kart på enn å måtte betale 124 euro :evil:

Har bare brukt standard skins til nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukt så mye penger på den bilen at jeg har ikke hatt RÅD til å drive på innvendig..

Har også sett på innvendig som det letteste å fixe opp ;) Nye matter, original girmansjett (Heldigvis går det an å sette på original.. Ingen skruehull som har ødelagt for det), skinnsofa baki, dørsider og sort tak.. Piece of cake og maks 6-7 000 for alt sammen vett ;)

Derfor det hele tiden blir bortprioritert.. Bare carputeren har jo kostet meg 4500 kroner ca, og da er jo ikke den gamle dell laptopen tatt med i betraktning.. :lol:

Fikk bare ett innfall om at jeg måtte ha det liksom *Oppgitt over megselv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...