Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

Har ikke tenkt på det, men det er vanskelig å få til siden det er hull overalt på den.. Er 15 hull i flapsen, ett til hver justering med 5 skruer i 3 høyder.. Vinga er knallfin den altså.. Må bare frese bort litt for å rette den, du ser den gliper litt opp.. Også skal det freses av nye 3 mm så jeg får plass til en gummi-skive under slik at den ikke gnisser direkte på lakken som i dag.. (er seff tapet der i dag)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha.. Så du var inne på "prosjekter" i sted og jeg venta på en kommentar fra deg Frode:D Alltid hyggelig du er innom..

Jada.. Jeg hadde den på topp, og tok den ned på det nederste før jeg tok bilder..

I kveld etter jobb kan jeg (hvis jeg husker) skaffe litt bedre lys, og deretter ta litt bilder med forskjellige justeringer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... var jo flott, men så ut som om den ikke helt følger "buen" på bakluka...

se ut som om avstanden er mindre mellom luke og vinge midt på... men det er kanskje bildene som lyve?

men bilen trengte en vinge ^^

Det er heller ikke meninga å følge den.. vil ikke ha en halvmåne oppå der, og er veldig fornøyd med at den er i "vater" hele veien..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Så du var inne på "prosjekter" i sted og jeg venta på en kommentar fra deg Frode:D Alltid hyggelig du er innom..

Jada.. Jeg hadde den på topp, og tok den ned på det nederste før jeg tok bilder..

I kveld etter jobb kan jeg (hvis jeg husker) skaffe litt bedre lys, og deretter ta litt bilder med forskjellige justeringer..

Hehe, ja må jo kommentere :)

Likte flap'en best på de siste bildene dine, da den er litt høyere oppe. Har alltid hatt lyst på flap på min bil, men det får vel bare være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Så du var inne på "prosjekter" i sted og jeg venta på en kommentar fra deg Frode:D Alltid hyggelig du er innom..

Jada.. Jeg hadde den på topp, og tok den ned på det nederste før jeg tok bilder..

I kveld etter jobb kan jeg (hvis jeg husker) skaffe litt bedre lys, og deretter ta litt bilder med forskjellige justeringer..

Hehe, ja må jo kommentere :)

Likte flap'en best på de siste bildene dine, da den er litt høyere oppe. Har alltid hatt lyst på flap på min bil, men det får vel bare være..

Forelsket meg helt i M3-vinga med flap på til E30, og har siden den lurt meg gul og grønn på hvorfor det ikke finnes en lignende vinge til E36.. Nå vil jeg kanskje si at jeg godt kune hatt denne vinga 3-4 cm høyere, siden den faktisk er så lav at du nesten ikke ser den i bakspeilet, men "stuket" du får med flappen på er faktisk helt rått.. Bare å bestille, men som jeg skrev i en tråd på "annet bil og motorprat" så er det noen forholdsregler man bør ta, for passformen og sånn er elendig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...