Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja.. Enkelte vinkler er litt merkelige, men alt i alt er jeg egentlig fornøyd jeg altså.. ;)

Du ser også litt av førerstolen på siste bildet. :D

Er noe spesielt med de.. Må venne meg til det.. Stolen er STOR inni bilen, og det ser ikke originalt ut.. Men det er litt kult at det lyser sparco ut av frontruta.. Og de er fantastisk gode å sitte i også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bak.. Skal bare tone de foran.. Det måtte av før eu kontroll..

Prøvde å finne noen kule stoler utenom vader sine.. Var ikke lett, men syns jeg greidde det noenlunde bra.. De er herlige å sitte i også..

Er ikke bøtte stoler altså.. Sjekk ut Chrono Road hos gundersenmotorsport.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Skumme altså?

Hehe.. Det er plass inntil tunellen.. Men hvordan man skal få til det? Vel, det aner jeg ikke.. Har nemlig ikke nok å gå på på stolunderstellene.. Kanskje en halv cm til..

Så det må bli andre understell omd et skal fungere.. Mulig jeg kommer til å måle litt og gjøre litt forandringer etterhvert..

De passer helt fint inni.. Mistenker at det er stolunderstellet som er helt feil.. Men det er universalt vett, og de må ta hensyn til den bredeste stolen, og at den skal ha klaring mot tunellen.. Denne stolen er i tillegg sikkert ikke like bred øverst som chrono road, og da blir alt tullball..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...