Tech9 Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 Sjekk bremsevæskenivået ditt du.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=5 ... msev%E6ske
R.E.H Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Skrevet Juni 19, 2006 Ja det virka egentlig enda mer logisk. Men det er nok noe med bremsene som ikke er som det skal være. Si ifra når du har funnet det ut d var nok bremsevæsken d sto i hær:P på den min max delen så var den midt imellom.. men jeg fylte etter for å prøve å d var vist d.. sikkert for at jeg skulle være ute i god tid:P men nå vet dere d!
3XXTouring Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 noen som vet hva lyset forteller? det er plassert attme parkeringsbremslyset... er en runding med to streker på siden og har et utropstegn inni! det blinker og er veeeldig irriterende.. noen som har svar litt kjapt?det tegnet til høyre! Det er føleren til bremseklossene! Hadde det samme på bilen min! Enten må du bytte klosser, eller så har ledningen røket!
Skogly Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 d var nok bremsevæsken d sto i hær:P på den min max delen så var den midt imellom.. men jeg fylte etter for å prøve å d var vist d.. sikkert for at jeg skulle være ute i god tid:P men nå vet dere d! Viss bremsevæske-nivået ditt går ned igjen etter ei stund, så har du sannsynligvis lekkasje ein plass, for bilen skal vel egentlig ikkje forbruke bremsevæske?
R.E.H Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Skrevet Juni 21, 2006 d var nok bremsevæsken d sto i hær:P på den min max delen så var den midt imellom.. men jeg fylte etter for å prøve å d var vist d.. sikkert for at jeg skulle være ute i god tid:P men nå vet dere d! Viss bremsevæske-nivået ditt går ned igjen etter ei stund, så har du sannsynligvis lekkasje ein plass, for bilen skal vel egentlig ikkje forbruke bremsevæske? jess sant d! eller slitte bremseklossa.. men får se etter ei stund da.. har jo ingen aning på hvor lenge siden det har vært fyllt på veske.. kjøpte jo bilen tili i januar så..
Truls 87 Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 bremsevæske nivået synker etterhvert som klossene blir slitt og den kommer tilbake igjen i beholderen når man skifter klosser og dytter stemplet i bremekalipperen inn.
OKSE Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 Det er også viktig å skifte bremsevæske kvart 2. år. Bremsevæska trekker til seg vatn og får lavare kokepunkt når den blir gamlare. Det er ikkje artig når bremsevæska koker, ivertfall ikkje viss ein skal stoppe seg:)
325ixturbo Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 hva hvis det var olje lampa du lurte på om for den har lyst lenge, har vell gitt faan i den du vist du bare fikk ett svar... el
arne Skrevet Juni 22, 2006 Skrevet Juni 22, 2006 Det er bremseklossene som er utslitte. Det sitter en jordledning inni klossen, så da det ikke er mer kloss igjen blir det kontakt og dermed lys.
Larsinnj Skrevet Juni 24, 2006 Skrevet Juni 24, 2006 Tegnet står jo for håndbrekk men det kan skyldes lite bremsevæske. Kom inn en bil på et verksted jeg har vært på og vi bare fylte på litt bremsevæske og problemet var løst!!
Naitsirk Skrevet Juni 25, 2006 Skrevet Juni 25, 2006 Den i midten er til bremseklosser, enten er de utslitt eller så er det feil med en ledning. Har sjekket det ut for en tid siden.
R.E.H Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Skrevet Juni 25, 2006 Den i midten er til bremseklosser, enten er de utslitt eller så er det feil med en ledning. Har sjekket det ut for en tid siden. jess d veit æ.. trur d e nevnt før i tråden og:P men jeg kaller denne tråden for lukket:P problemet er funnet:Phehe
Dralle Skrevet Juni 26, 2006 Skrevet Juni 26, 2006 Tegnet står jo for håndbrekk men det kan skyldes lite bremsevæske.Kom inn en bil på et verksted jeg har vært på og vi bare fylte på litt bremsevæske og problemet var løst!! Det med utropstegn i er jo ikke for handbrekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå