Gå til innhold

ukjent lys å dashn..(bilde)


R.E.H
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja det virka egentlig enda mer logisk. Men det er nok noe med bremsene som ikke er som det skal være. Si ifra når du har funnet det ut :)

d var nok bremsevæsken d sto i hær:P på den min max delen så var den midt imellom.. men jeg fylte etter for å prøve å d var vist d.. sikkert for at jeg skulle være ute i god tid:P men nå vet dere d!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet hva lyset forteller? det er plassert attme parkeringsbremslyset... er en runding med to streker på siden og har et utropstegn inni! det blinker og er veeeldig irriterende.. noen som har svar litt kjapt?det tegnet til høyre!

dsc003231jk.th.jpg

Det er føleren til bremseklossene! Hadde det samme på bilen min! Enten må du bytte klosser, eller så har ledningen røket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d var nok bremsevæsken d sto i hær:P på den min max delen så var den midt imellom.. men jeg fylte etter for å prøve å d var vist d.. sikkert for at jeg skulle være ute i god tid:P men nå vet dere d!

Viss bremsevæske-nivået ditt går ned igjen etter ei stund, så har du sannsynligvis lekkasje ein plass, for bilen skal vel egentlig ikkje forbruke bremsevæske? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d var nok bremsevæsken d sto i hær:P på den min max delen så var den midt imellom.. men jeg fylte etter for å prøve å d var vist d.. sikkert for at jeg skulle være ute i god tid:P men nå vet dere d!

Viss bremsevæske-nivået ditt går ned igjen etter ei stund, så har du sannsynligvis lekkasje ein plass, for bilen skal vel egentlig ikkje forbruke bremsevæske? 8)

jess sant d! eller slitte bremseklossa.. men får se etter ei stund da.. har jo ingen aning på hvor lenge siden det har vært fyllt på veske.. kjøpte jo bilen tili i januar så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også viktig å skifte bremsevæske kvart 2. år. Bremsevæska trekker til seg vatn og får lavare kokepunkt når den blir gamlare. Det er ikkje artig når bremsevæska koker, ivertfall ikkje viss ein skal stoppe seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den i midten er til bremseklosser, enten er de utslitt eller så er det feil med en ledning. Har sjekket det ut for en tid siden.

jess d veit æ.. trur d e nevnt før i tråden og:P men jeg kaller denne tråden for lukket:P problemet er funnet:Phehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tegnet står jo for håndbrekk men det kan skyldes lite bremsevæske.

Kom inn en bil på et verksted jeg har vært på og vi bare fylte på litt bremsevæske og problemet var løst!!

Det med utropstegn i er jo ikke for handbrekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...