Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svær i kjeften ihvertfall :wink:

De fleste som talar sånn som han er bare "troll" (som de sier på amerikanske forum) Så han er nok bare en fjortiss uten bil i det hele tatt.. Ihvertfall ingen M3

• Svar 426
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe, her ble det liv gitt! må få være litt frekk i kjeften for å lage litt liv!

Alle hater en grå mus!

:lol:8)

Skrevet

Trodde ikke E36 M3 kom ut i sedan version jeg, men der tok jeg feill. Lærte noe i dag også :)

Den skrytinga er nok ment på den positive måten :P

Tror nok pottene til Propan kommer til å skimtes langt der framme :P E21 kjøre ifra E36 M3, syns jeg ser det :lol:

:D

Skrevet

Csl syns jeg er en meget grom bil, så den tror jeg ike jeg klarer kjøre fra.

However angående den postkassegrønne utgaven av M3 så er den etter min mening oppskrytt!

Men vi får se. Tommy på forumet her har lovet å prøve bilen sin på bane, og siden vi bor like i nærheten av hverandre så skal dere ikke se bort fra at vi tar et "dueling m3's" oppgjør en dag!

Skrevet

Når ein har såpass motor som det er i M3, så er det ikkje bilen som stopper deg ifrå å køyre ifrå andre, det er sjåføren som er begrensinga... Ein bil med 200hk kan køyre ifrå deg viss det er ein sjåfør som ikkje har begrensingar!!!

Fin bil, absolutt!

Skrevet

Må si enkelte har liten kunnskap om E36 M3 her. Ja, den kom i sedan faktisk. Og cab og coupe :) Estorilblå er også M3 fargen som denne kom med!

Er jo ellers ganske friskt å påstå at ingen klarer kjøre fra ham, men men.

Skrevet

Mye heftige påstander ja, men kan si at rek'n til M3 GT ligger en del sekunder forran en M3 3.2 sedan på Ringen.. M3 GT har samme rundetid som E46 M3 så ingen grunn til å undervurdere M3 GT selvom du har 26hk mer og at bilen din er blå.

Ellers mye fin skryt av bilen din!:)

Skrevet

Ja, man skal være forsiktig med å uttale seg mht ting man kanskje ikke alltid har så god greie på.

Nå ba vel tråd startet om hets slik jeg ser det, og at det da kan ha "kokt litt over" for enkelte hehe.

E36 med 4 dører syns jeg personlig er trist, skulle jeg hatt en M3 måtte det blitt i coupe versjon, evt cab for lyden sin skyld :roll:

Men ikke som 4 dørs.

E36 i 4 dørs er kjedelig i fht coupe'en.

Estoril blå er heller ingen kul farge slik jeg ser det, og kjøre fra hverandre... aks er en ting, på bane må du "kunne" kjøre, og jeg tviler ikke på at en dyktig sjåfør med 328 kunne holdt følge med deg i den M3'en...

:twisted:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...