Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 426
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Coupe er lett finest ( i mine øyne)

Det nederste bildet, av den arktis silber M3 coupe'en foran NY (eller hva det er) er en klassiker!

Dette var drømmebilen min en gang, hmm, kanskje jeg skal realisere det?

8)

Skrevet

H_c har verdens råeste og raskeste bil! Han kjører fra alle her inne på forumet for ingen har har raskere biler enn hans. Dessuten sies det at sedan er dyrere enn coupe..? Se f.eks på interiøret på en sendan M3 hvor lite påkostet og gjennomført det er i forhold til en coupe. Sedan er praktisk,det skal den ha..men for meg betyr det ingenting

Skrevet

Hehe underholdende tråd.

Alle veit at sedan er for kjerringer, og tøffel mannfolk som må ynde seg for sitt kvinnelige bekjent skap for å få kjerringa blid.

Har man kjøpt sedan er bikkje, og kjerringa med diger mage i nær framtid.

Coupe er for mannfolk som ikke lar seg bukke under for ottar generasjonen. Vi driter i om det kan være dårlig plass, og kjerringa ikke får med seg 4 reisekofforter med sokker og sko, når man skal på tur. Så lenge det er plass til tannbørste så er det greit.

Nei å sammenligne sedan mot coupe, er som å sammenligne coupe mot bobil.

:lol:

Skrevet

WHATEVVVVVER!!!!!! :?:

Nå er det nok sedan vs coupe!

At m3, 3,2 er rå er det ingen tvil om!

Fatter ikke at dere giddeer motargumenterer engang! Det er jo drømmebilen deres, som deres nesten drukner i deres eget sikkel når dere ser kjøre fra dere.

Dere står der som misunnelige småunger.. jaja..

få det inn i pappen deres en gang for alle, ESTORILBLÅ m3 #m2 er ULTIMATGROMMT!!!! :twisted:

Og jeg liker å gi ungdommen noe å se opp til, slik at de kan tenke at hvis de trener nok, og sparer nok penger så kanskje, kanskje en dag i fremtiden kan de også eie en..

Skrevet
Det er jo drømmebilen deres, som deres nesten drukner i deres eget sikkel når dere ser kjøre fra dere.

få det inn i pappen deres en gang for alle, ESTORILBLÅ m3 #m2 er ULTIMATGROMMT!!!! :twisted:

Og jeg liker å gi ungdommen noe å se opp til, slik at de kan tenke at hvis de trener nok, og sparer nok penger så kanskje, kanskje en dag i fremtiden kan de også eie en..

Jeg hadde en estoril M3 for 5 år siden, så velkommen etter.. :wink: Men det var med riktig karosseri! (les: coupè) :D

Skrevet
WHATEVVVVVER!!!!!! :?:

Nå er det nok sedan vs coupe!

At m3, 3,2 er rå er det ingen tvil om!

Fatter ikke at dere giddeer motargumenterer engang! Det er jo drømmebilen deres, som deres nesten drukner i deres eget sikkel når dere ser kjøre fra dere.

Begynner jeg å oppføre meg slik om jeg kjøper meg en ESTORILBLÅ m3 #m2, så er jeg ihvertfall langt ifra misunnelig. Ser her at du liker å gi ungdommen noe å se opp til. Da, håper jeg virkelig det er bilen du snakker om, og ikke deg selv som person. Ser at dine kommentarer kunne kommet fra en liten gutt, som nekter å høre på hva andre sier, som ikke får "viljen" sin og som bruker utropstegn som om det var helt normalt.

At bilen er rå, er det ingen tvil om som du sier, men måten du fremstiller bilen, og deg selv på, er rett og slett nok til å kjenne gulpet nærme seg munnviken.

Lykke til videre...

Skrevet

Herregud. At folk gidder å bry seg sånn emd HC's uttalelser.

Han ER slik på andre forum også. T4E f.eks.

Jeg blir mer provosert av dere som ABSOLUT skal irettesette alle hans noe inkompetente uttalelser. HVORFOR? Jeg har nå lest hele tråden og det formelig oser ironi og sarkasme av alle HC's utspill, andres derimot føles som på liv og død.

Ser for meg HC som sitter å skriker av latter over alles trang til å irettesette en rar manns uttalelser.

Hvorfor bry dere???? Bensin på bålet som er "HC's forum terror"...

Men for all del, bare irriter dere grønne.

Har forøvrig vært i samme situsjon selv på Trim-4-Eldre forumet, men lærer fort at Hc egentlig er omgjengelig fyr, ikke en innbitt kranglefant.

Men fra spøk til revolver: Jeg er av den oppfattning av at sedan av E36 M3 er en bedre "drivers car" enn coupe'en, siden sedanens ramme er stivere i utgangspunktet.....

Til slutt; HC keep up the good work. Trenger noe morsomt lesestoff inni mellom....

Skrevet

sainsbury, det gulpet du kjenner i halsen din er egentlig bare soggelet ditt som du dnart skal drukne av misunnelse i!

Skrevet

og du med cope estoril for fem år siden, jeg blir nysgjerrig, hvorfor e30 nå?

jeg har ogsp tidligere hatt e30 m3, men man må da følge evolusjonen? newest er alltid best? eller?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...