Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 426
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Til bimmerdude: Var selv med og titta på oppbygginga av denne M3'en... Trur han som bygde den har bygd så masse M3'er at han ikke husker hvor alle! Drevet med oppbygging av biler i MANGE år, og trur ikke han har bygd en eneste bil som ikke er skamrå! Har og bygd flere porscher, noen RS4'er, en sinnsyk impreza stasjonsvogn, og driver med e46 M3 til seg selv nå, men ting tar tid!

Det var han som sa dette, og da tar jeg det som en sikker kilde... Kan banne på at om du hadde kjent fyren hadde du vært helt enig med meg! Han sveiser forresten sammen rammer, så er ikke kun demontering og montering han driver liksom!

Til BMWTORE: Jeg ler av det du sier... Husker ikke modellen på porschen, men trur det var en 85' (911 turbo... Har ikke no peil på porsche, så kan ta feil) Han hang etter i aks., fart og i svingene! Opprommet blei større og større, og trenger jeg si no om hvem som kutta svingene? Hehe... Dette var til og med en cab!!!

Fins jo tusen forskjellige kåringer av diverse biler da, så hvor du har lest at porsche vinner kan jo like så godt være i brukermanualen til porsche!

Og til slutt... Hvordan i heite huen fikser man det "Sitat: ....."-greiene??

Skrevet

Og nok en ting jeg er nødt til å fortelle BMWTORE... Har du noen som helst anelse om hvorfor 944 og den modellen som er hakket vassere (968,eller no sånt...!?) blei tatt ut av produksjon?

Jo nettopp for de de beste porsche-sjåførene ikke heller ville kjøre det enn 911, men da sa porsche NEI! 911 skulle jo være den råeste, så da fikk de heller ta den ut av produksjon!

Kjøp deg heller en 944... Skal visst være helt perverst å herje med 50-50 i vekt! Og så kan du forøvrig sikkert kjøpe tre 944 for prisen av en 911!

Skrevet

944 er stilig da...billig er den også...

hvorfor diskutere hvilken bil som er raskest? er jo mye som spiller inn..

personen som kjører og girskift osv.

911turbo er rask bil og 3.2 m3 er rask...

Skrevet

men du med porsche peilingem jeg har kjørt 911, 944 OG 928, og det du sier at sjåførene heller ville kjøre 944 TROR jeg ikke på. Undermotorisert "nesten" porshe, og bil uten sjel.

i mitt hode er og blir 911-en UR porschen og den grommeste av dem alle. Til og med 944 turbo er like kjedelig som å kjøre mors gamle passat. Det gir meg INGENTING!

Når jeg klemmer gassen hardt i gulvet på m3-en min, og vegitasjonen langs veien begynner å ligne en grønn grøt, og nåla nermer seg 260...

DA er jeg i live!

Eller når jeg drar en powerslide som er lettere enn lettest å holde, og kjenne rumpa sette seg og ryggen bli presset inn i seteryggen når hjula får tak..

Se om du får til det i 944-en din du!

Skrevet

HVa for en sau er du??? Prøver jo å fortelle TOREBMW at M3 går bedre enn porsche'n hans da... Les litt før du babler i vei!

Og forresten, har du ikke bedre peiling enn at du ikke kjenner forskjell på framhjuls- og bakhjulstrekk, fortjener du ikke noen M3! Da synes jeg du skal kjøpe deg passaten til bestemor! hehe:p

www.kjernaas.tk (Her finner du grom M3)

Skrevet
HVa for en sau er du??? Prøver jo å fortelle TOREBMW at M3 går bedre enn porsche'n hans da... Les litt før du babler i vei!

Og forresten, har du ikke bedre peiling enn at du ikke kjenner forskjell på framhjuls- og bakhjulstrekk, fortjener du ikke noen M3! Da synes jeg du skal kjøpe deg passaten til bestemor! hehe:p

www.kjernaas.tk (Her finner du grom M3)

hehe enda en som ble provosert...ser du ikke hva han har værdt ute etter hele tråden? hehe...han har flere fisk i garnet nå ivertfall...

kul fyr kul tråd....kan sammelignes med bmw vs 200sx tråden da flere friket ut.. like morsomt vær gang ..

Skrevet

Nordscleife på Nürburgring pleier å skille klinten fra hveten... og dette er de beste rundetidene for noen aktuelle bilmodeller i relasjon til denne ganske latterlige tråden. Jeg vil mene at E36 M3 GT kanskje kan klare å presse seg inn mellom Porschene 911 Carrera og Boxster S... den er helt sikkert ikke hurtigere enn en E46 M3... og det er heller ikke en alminnelig E36 M3.

Jeg har forøvrig tilsammen over 100000 Km i forskjellige Porscher (911, 928 og 944). Av disse er 944 uten tvil den beste kjøremaskinen... iallefall på en bane. Når denne H_c så forteller oss at en 944 er en "nesten" Porsche er det bare å melde pass. Kanskje kompenserer han for liten kunnskap med å være stor i kjeften... :roll:

Porsche Carrera GT - 7,32

Porsche 911 GT3RS (996) - 7,49

BMW E46 M3 CSL - 7,50

Porsche 911 GT3 (996) - 7,56

Porsche 911 Turbo (996) - 7,56

Porsche 911 Carrera S - 7,59

Porsche Cayman S - 8,11

BMW E46 M3 - 8,14

Porsche 911 Carrera - 8,15

Porsche Boxster S - 8,18

Porsche Boxster - 8,31

Skrevet