FTE Skrevet Juli 6, 2006 Skrevet Juli 6, 2006 se på bildene av imprezaen min, ser det ut som jeg er en pit hore der? Og angående å få tilbake med samme mynt? jeg har ASLDRI gått til enkeltmannsangrep her inne, kun snakket om "DERE" og "DERES" biler i felleskap, men dere tar igjen KUN på meg, blir litt ensidig kritikk eller? Og hvor har du det med 260 i trafikken fra? Det var denne mynten da... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... c&start=45
binlarsen Skrevet Juli 6, 2006 Skrevet Juli 6, 2006 haha. Er så stas å se så mange folk la seg rive med. skal ikke mye til for å få litt stemning her Stå på h_c, hell mer bensin på bålet. Du kommer nok til å rygge frå alt og alle nå som du har fått ny vanos også Tviler på Vidar S. tør stille mot deg på stripa.
Kevin=) Skrevet Juli 7, 2006 Skrevet Juli 7, 2006 tror jeg hadde stilt opp med tråsykkelen min jeg, min DBS Intruder Birkebeiner med gass/olje dempere og 22 tommers felger.. han HC hadde vært så dum å glemt hva forskjellen på gass og brems er.. husker du jeg fortalte deg om den respekten HC? du har mistet den hos meg og du trengte ikke stille på en bane engang som jeg sa
sh0rty^ Skrevet Juli 7, 2006 Skrevet Juli 7, 2006 tror jeg hadde stilt opp med tråsykkelen min jeg, min DBS Intruder Birkebeiner med gass/olje dempere og 22 tommers felger.. han HC hadde vært så dum å glemt hva forskjellen på gass og brems er.. husker du jeg fortalte deg om den respekten HC? du har mistet den hos meg og du trengte ikke stille på en bane engang som jeg sa Øy, storkomikern fra blærum, ikke overgå deg selv da.
Blue Skrevet Juli 7, 2006 Skrevet Juli 7, 2006 jeg heter altså Eivind.. .....og er 14 år ! Hc. Du er ikke Konge på hjemmebane nå (T4E), du befinner deg som "gjest" på et seriøst forum og bør oppføre deg deretter. "Hc" figuren din gjør seg dårlig her! B.
H_c Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Skrevet Juli 7, 2006 HAHA, FOR EN GJENG MED SOLIDE PAPPSKALLER DERE ER! , OJ cap lock stod på. Hva er det som er så vansklig med å komme med et par gode råd eller tips? Eller VENT litt, NÅ forstår jeg det, dere er jo en gjeng med 18 åringer med 316, 318 og 320-er.. dere har jo NULL peiling på skikkelige biler? eneste dere vet er hvordan man monterer sotefilm, og kapper girstenger og monterer biltema girkuler? Har dere nonegnag KJØRT en skikkelig bil? TROR dere virkelig at en bmw 320 er GROMMT??????? Argh, jeg vil spy av småunger som sier at de ikke har respekt for meg etc!?!?! DRITTUNGER!!!! jeg har faen så mye råere bil enn dere, jeg har eid ALLE drømmebilene ders! Og det var mens dere enda satt og pellet snørr i nesa deres på barneskolen! D R I T T U N G E R!!!! hva med en liten skjerpings?
HenrikE30+ Skrevet Juli 7, 2006 Skrevet Juli 7, 2006 HAHA, FOR EN GJENG MED SOLIDE PAPPSKALLER DERE ER! , OJ cap lock stod på. Hva er det som er så vansklig med å komme med et par gode råd eller tips? Eller VENT litt, NÅ forstår jeg det, dere er jo en gjeng med 18 åringer med 316, 318 og 320-er.. dere har jo NULL peiling på skikkelige biler? eneste dere vet er hvordan man monterer sotefilm, og kapper girstenger og monterer biltema girkuler? Har dere nonegnag KJØRT en skikkelig bil? TROR dere virkelig at en bmw 320 er GROMMT??????? Argh, jeg vil spy av småunger som sier at de ikke har respekt for meg etc!?!?! DRITTUNGER!!!! jeg har faen så mye råere bil enn dere, jeg har eid ALLE drømmebilene ders! Og det var mens dere enda satt og pellet snørr i nesa deres på barneskolen! D R I T T U N G E R!!!! hva med en liten skjerpings? Jaja... Det kan nok se ut som om at vi blir "stuck" med H_c en stund fremover... Her er det bare èn av tre ting som kan gjøres: 1. Overse hans umodne og provokatoriske innlegg. 2. La dere hisse opp over hans provokatoriske innlegg. 3. At han blir bannet fra forumet (det er IKKE opp til meg å bedømme) At tonen er svært utrivelig på de trådene han svarer på er dessverre et faktum. Og ja H_c! Du må gjerne komme med noen usaklige innspill til meg etter jeg har skrevet dette - jeg lar meg ikke hisse opp av dine umodne oppgulp. Edder og galle er det rett og slett...
compact Skrevet Juli 7, 2006 Skrevet Juli 7, 2006 dette er jo den mest meningsløse tråden noen gang...coupe vs sedan, h_c sine meninger vs ALLE andre sine meninger(nesten)....kjeeeeeeeedelig
H_c Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Skrevet Juli 7, 2006 Henrik e30, er det du som har en mørkerødrød e30 med gule lykter? Ove kvam og de tilber bilen din på trim-4-eldre forumet nå om dagene. hehe, du burde gå inn og lese. Skikkelig grom bil forresten!
Espen M33 Skrevet Juli 7, 2006 Skrevet Juli 7, 2006 Henrik e30, er det du som har en mørkerødrød e30 med gule lykter? Ove kvam og de tilber bilen din på trim-4-eldre forumet nå om dagene. hehe, du burde gå inn og lese. Skikkelig grom bil forresten! Men ikke grommere enn din selvsagt.... BTW: Jeg har til nå aldri drømt om en riskoker med 4wd, har kun vurdert en sånn som eventuell vinterbil. E36 M3 sedan har jeg heller aldri drømt om. For stor, tung og komfortabel. Hva slags andre hvermansbiler du har hatt i ditt eie, det vet jeg ingenting om. Men det er vel noe toyota MR2 eller noe slikt det da sikkert.
sax Skrevet Juli 7, 2006 Skrevet Juli 7, 2006 jeg heter altså Eivind.. Gratulerer!! Jeg og Mulig vi er i slekt
Blue Skrevet Juli 7, 2006 Skrevet Juli 7, 2006 Her har HC en artig salgstråd: http://www.trim-4-eldre.com/forum.asp?ThreadID=8604#183581
sax Skrevet Juli 7, 2006 Skrevet Juli 7, 2006 Her har HC en artig salgstråd:http://www.trim-4-eldre.com/forum.asp?ThreadID=8604#183581 Hahahahahahaha..... Utrooolig kult!!!
H_c Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Skrevet Juli 7, 2006 Å herregud for en tåpelig feil!!!! Under gasspedalen var det en skrue som du kan justere, denne stod i en slik posisjon at når gasspedalen var " i bunn" så var gass-spjeldet HALVÅPENT!!!! MUUHHHAAAAAAAA!!!!! Så da justerte jeg inn skruen slik at spjeldet nå står med full åpning når gassen er i bunn, og vipps ble bilen mye sprekere. Fremdeles mangler det litt på fabrikkstallene, men jeg er i allefall nede på fem-tallet nå. Og til mitt forsvar så var det 28 grader ute og jeg hadde en del hjulspinn. Tror at etter vi har fått tatt service, lest av feilkodene og skiftet luftfilter og plugger så blir den tipp topp.
Saltkjelen Skrevet Juli 7, 2006 Skrevet Juli 7, 2006 HAHA, FOR EN GJENG MED SOLIDE PAPPSKALLER DERE ER! , OJ cap lock stod på. Hva er det som er så vansklig med å komme med et par gode råd eller tips? Eller VENT litt, NÅ forstår jeg det, dere er jo en gjeng med 18 åringer med 316, 318 og 320-er.. dere har jo NULL peiling på skikkelige biler? eneste dere vet er hvordan man monterer sotefilm, og kapper girstenger og monterer biltema girkuler? Har dere nonegnag KJØRT en skikkelig bil? TROR dere virkelig at en bmw 320 er GROMMT??????? Argh, jeg vil spy av småunger som sier at de ikke har respekt for meg etc!?!?! DRITTUNGER!!!! jeg har faen så mye råere bil enn dere, jeg har eid ALLE drømmebilene ders! Og det var mens dere enda satt og pellet snørr i nesa deres på barneskolen! D R I T T U N G E R!!!! hva med en liten skjerpings? Så vidt vi vet er faktisk bilen din registrert som en 320i, IKKE M3, så jeg vet ikke hvem som kjører en 320i og ikke her... Ja, jeg har noen gang kjørt en skikkelig bil, faktisk flere. Har du? Hva er skikkelige biler i hodet ditt? Jaså, du har eid drømmebilene våres? Ikke si meg at du har eid Dodge RAM SRT-10, E60 M5, E63 M6, E65 760iL.. Vær så snill å rams opp drømmebilene våres.. Er det noen som bør skjerpe seg her er det du H_c, utifra innleggene dine er det du som peller snør..
Anbefalte innlegg