Saltkjelen Skrevet Juni 26, 2006 Skrevet Juni 26, 2006 Jeg vil nå ikke si at det var urettferdig når du hadde en god del mere pulver enn han. 250hk vs 163hk - ikke rettferdig...
CooperS Skrevet Juni 26, 2006 Skrevet Juni 26, 2006 NÅ BLEI DET GANG!!! Resultat: Legg merke til nr. 2 og nr 5: 1. Svein Inge Bru Ford Sierra Cosworth (Gatedekk) 1:47:68 2. Inge Bjørnsen Mini Cooper S (GateSlicks (R-Dekk)) 1:48:24 3. Erik Bjørvik VW Buggy (Gatedekk) 1:48:90 4. Åsulv Præsttun Opel Kadett C (Gatedekk) 1:49:48 5. Eivind Herredsvela Subaru Impreza (Gatedekk) 1:49:73 Eg hadde halvparten me hk å FWD, H_c hadde AWD, men konne han kjøra? NEI!!! Itte dette så blei han "pitt hora", ein sånnen så står i depoet å sei at han sko kjørt i fra ADLE å har HEILA vede, men så aldri tåre å ta bilen udpå. Hold deg te barnehagen din, du. Der e du/va du helten når du kom i Petter Solberg bilen:-) Eg hadde bilen min i 2 år, å hadde aldri kjørt på bane før, så helt klart så måtte eg lera å kjøra før eg klarte å slå deg, MEN itte eg lerte det, så hadde DU ALDRI tjangs..........
336mik Skrevet Juni 26, 2006 Skrevet Juni 26, 2006 LORL...bra saklig diskusjon..litt gøy da..Likte uttrykket pit-hore da..finnes en del av dem..
Pauls1 Skrevet Juni 26, 2006 Skrevet Juni 26, 2006 NÅ BLEI DET GANG!!!Resultat: Legg merke til nr. 2 og nr 5: 1. Svein Inge Bru Ford Sierra Cosworth (Gatedekk) 1:47:68 2. Inge Bjørnsen Mini Cooper S (GateSlicks (R-Dekk)) 1:48:24 3. Erik Bjørvik VW Buggy (Gatedekk) 1:48:90 4. Åsulv Præsttun Opel Kadett C (Gatedekk) 1:49:48 5. Eivind Herredsvela Subaru Impreza (Gatedekk) 1:49:73 Eg hadde halvparten me hk å FWD, H_c hadde AWD, men konne han kjøra? NEI!!! Itte dette så blei han "pitt hora", ein sånnen så står i depoet å sei at han sko kjørt i fra ADLE å har HEILA vede, men så aldri tåre å ta bilen udpå. Hold deg te barnehagen din, du. Der e du/va du helten når du kom i Petter Solberg bilen:-) Eg hadde bilen min i 2 år, å hadde aldri kjørt på bane før, så helt klart så måtte eg lera å kjøra før eg klarte å slå deg, MEN itte eg lerte det, så hadde DU ALDRI tjangs.......... hva med å snakke norsk istedet for sør-samisk?
ReiRud Skrevet Juni 26, 2006 Skrevet Juni 26, 2006 moro med sånne innlegg... det er og blir sjåføren det kommer an på!!! og for de som sier det er mye tryggere å kjøre fort der det er rett frem... DET ER FARLIG Å LEVE!!! alle kan å gi gass og holde bilen på spor rett frem..men hvem kan å kjøre svinger!?`
CooperS Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 NÅ BLEI DET GANG!!!Resultat: Legg merke til nr. 2 og nr 5: 1. Svein Inge Bru Ford Sierra Cosworth (Gatedekk) 1:47:68 2. Inge Bjørnsen Mini Cooper S (GateSlicks (R-Dekk)) 1:48:24 3. Erik Bjørvik VW Buggy (Gatedekk) 1:48:90 4. Åsulv Præsttun Opel Kadett C (Gatedekk) 1:49:48 5. Eivind Herredsvela Subaru Impreza (Gatedekk) 1:49:73 Eg hadde halvparten me hk å FWD, H_c hadde AWD, men konne han kjøra? NEI!!! Itte dette så blei han "pitt hora", ein sånnen så står i depoet å sei at han sko kjørt i fra ADLE å har HEILA vede, men så aldri tåre å ta bilen udpå. Hold deg te barnehagen din, du. Der e du/va du helten når du kom i Petter Solberg bilen:-) Eg hadde bilen min i 2 år, å hadde aldri kjørt på bane før, så helt klart så måtte eg lera å kjøra før eg klarte å slå deg, MEN itte eg lerte det, så hadde DU ALDRI tjangs.......... hva med å snakke norsk istedet for sør-samisk? Sorry, Sam, hvis det var noe De ikke kunne forstå, så kan jeg gladelig oversette:-) Eg skrive jo dette KUN for å irritera H_c, å det vett han, å det funke bedre på dialekt. PS:Det e faktisk H_c så har toge bilde eg har i avataren min, så han e litt jille og;-) Nå lure nok ADLE på ka H_c står for? Kom me forslagå!!!!!
sax Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 NÅ BLEI DET GANG!!!Resultat: Legg merke til nr. 2 og nr 5: 1. Svein Inge Bru Ford Sierra Cosworth (Gatedekk) 1:47:68 2. Inge Bjørnsen Mini Cooper S (GateSlicks (R-Dekk)) 1:48:24 3. Erik Bjørvik VW Buggy (Gatedekk) 1:48:90 4. Åsulv Præsttun Opel Kadett C (Gatedekk) 1:49:48 5. Eivind Herredsvela Subaru Impreza (Gatedekk) 1:49:73 Eg hadde halvparten me hk å FWD, H_c hadde AWD, men konne han kjøra? NEI!!! Itte dette så blei han "pitt hora", ein sånnen så står i depoet å sei at han sko kjørt i fra ADLE å har HEILA vede, men så aldri tåre å ta bilen udpå. Hold deg te barnehagen din, du. Der e du/va du helten når du kom i Petter Solberg bilen:-) Eg hadde bilen min i 2 år, å hadde aldri kjørt på bane før, så helt klart så måtte eg lera å kjøra før eg klarte å slå deg, MEN itte eg lerte det, så hadde DU ALDRI tjangs.......... hva med å snakke norsk istedet for sør-samisk? Sorry, Sam, hvis det var noe De ikke kunne forstå, så kan jeg gladelig oversette:-) Eg skrive jo dette KUN for å irritera H_c, å det vett han, å det funke bedre på dialekt. PS:Det e faktisk H_c så har toge bilde eg har i avataren min, så han e litt jille og;-) Nå lure nok ADLE på ka H_c står for? Kom me forslagå!!!!! Eg tippe han e fan av han der radio gjøken. H C Andersen..
mEhE Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 Hehe underholdende tråd.Alle veit at sedan er for kjerringer, og tøffel mannfolk som må ynde seg for sitt kvinnelige bekjent skap for å få kjerringa blid. Har man kjøpt sedan er bikkje, og kjerringa med diger mage i nær framtid. Coupe er for mannfolk som ikke lar seg bukke under for ottar generasjonen. Vi driter i om det kan være dårlig plass, og kjerringa ikke får med seg 4 reisekofforter med sokker og sko, når man skal på tur. Så lenge det er plass til tannbørste så er det greit. Nei å sammenligne sedan mot coupe, er som å sammenligne coupe mot bobil. kansje han er dame?
oddis Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 Jeg må le, lar dere dere enda tirre av H_c? Hæhæhæ.. Men på en annen side, aldri lurt å være eplekjekk da man er ny på forumet.. ALDRi lurt
H_c Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Skrevet Juni 27, 2006 Visste dere at Cooper-s er 32 år og fremdeles bor hjemme hos mor?
MeSs Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 Visste dere at Cooper-s er 32 år og fremdeles bor hjemme hos mor? hehe.. dette kan utvikle seg.. *abbonerer på tråd*
PK Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 Visste dere at Cooper-s er 32 år og fremdeles bor hjemme hos mor?
Tommy Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 Visste dere at Cooper-s er 32 år og fremdeles bor hjemme hos mor? FEIL, han har kjøpt leilighet, som han puttet foreldrene inn i, å så overtok han huset deres
Tommy Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 NÅ BLEI DET GANG!!!Resultat: Legg merke til nr. 2 og nr 5: 1. Svein Inge Bru Ford Sierra Cosworth (Gatedekk) 1:47:68 2. Inge Bjørnsen Mini Cooper S (GateSlicks (R-Dekk)) 1:48:24 3. Erik Bjørvik VW Buggy (Gatedekk) 1:48:90 4. Åsulv Præsttun Opel Kadett C (Gatedekk) 1:49:48 5. Eivind Herredsvela Subaru Impreza (Gatedekk) 1:49:73 Eg hadde halvparten me hk å FWD, H_c hadde AWD, men konne han kjøra? NEI!!! Itte dette så blei han "pitt hora", ein sånnen så står i depoet å sei at han sko kjørt i fra ADLE å har HEILA vede, men så aldri tåre å ta bilen udpå. Hold deg te barnehagen din, du. Der e du/va du helten når du kom i Petter Solberg bilen:-) Eg hadde bilen min i 2 år, å hadde aldri kjørt på bane før, så helt klart så måtte eg lera å kjøra før eg klarte å slå deg, MEN itte eg lerte det, så hadde DU ALDRI tjangs.......... hva med å snakke norsk istedet for sør-samisk? Sorry, Sam, hvis det var noe De ikke kunne forstå, så kan jeg gladelig oversette:-) Eg skrive jo dette KUN for å irritera H_c, å det vett han, å det funke bedre på dialekt. PS:Det e faktisk H_c så har toge bilde eg har i avataren min, så han e litt jille og;-) Nå lure nok ADLE på ka H_c står for? Kom me forslagå!!!!! Får eg lov å gjetta??
Bjørn B Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 H_c = Hard_Cock???? det navnet han bruker på Irc, Mirc og alle andre chattekanaler?
Anbefalte innlegg