Blue Skrevet Juli 2, 2006 Skrevet Juli 2, 2006 Hc har bevist så mange ganger hvilken BILPINGLE han er , så vi igjen kjenner lusa på gangen! Han backer ut enda en gang. Det er nok bare slik han er.
Ballder Skrevet Juli 2, 2006 Skrevet Juli 2, 2006 Hc har bevist så mange ganger hvilken BILPINGLE han er , så vi igjen kjenner lusa på gangen! Han backer ut enda en gang.Det er nok bare slik han er. Det er vel med Hc, som det er med et Donald blad. Ny utgave neste uke!!
H_c Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Skrevet Juli 2, 2006 Nye bilder: Syns den kledde både felgene og den nye høyden godt! Nå er jeg veldig fornøyd med den! Estorilblå til Bmw er jo en vanvittig fin farge da..
H_c Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Skrevet Juli 2, 2006 Fant forresten at bilde av den gamle 325-en min, grom den også! Lurer på hvor den går nå?
Espen M33 Skrevet Juli 2, 2006 Skrevet Juli 2, 2006 Og twin turbo, jeg liker det når hjulet går inni hjulbuen jeg. dessuten er den nå satt opp proffesjonelt av bilverksted for asfalt baneracing, så denne høyden er den som er regnet som den beste for dette. Demperne er satt opp på 2 fremme og 1 bak for de som har pss9 og vil kopiere oppsettet. Bilen er senket ca 3 cm fra orginalt. Og så er hjulvinklene stilt inn. Proffesjonelt satt opp for asfalt baneracing med PSS9 av bilverksted.... Jaja
PK Skrevet Juli 2, 2006 Skrevet Juli 2, 2006 Og twin turbo, jeg liker det når hjulet går inni hjulbuen jeg. dessuten er den nå satt opp proffesjonelt av bilverksted for asfalt baneracing, så denne høyden er den som er regnet som den beste for dette. Demperne er satt opp på 2 fremme og 1 bak for de som har pss9 og vil kopiere oppsettet. Bilen er senket ca 3 cm fra orginalt. Og så er hjulvinklene stilt inn. Proffesjonelt satt opp for asfalt baneracing med PSS9 av bilverksted.... Jaja Ikke så dumt det faktisk. Et bilverksted i Stavanger området, som heter Vibemyr Bilverksted, holder på med mange rally og løpsbiler. I tillegg til Ferrari, Maserati osv.
Hylland Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 Du har ein DRITFIN bil H_c... Kva er ein slik bil verdt per dags dato?
H_c Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Skrevet Juli 3, 2006 Hylland, den er verd ca 260.000,- Hadde den vert orginal så hadde den vert verd nærmere 300.000,-
Saltkjelen Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 Fin 320 det der Ja, det er en meget pen 320i, men ta av M3 merket. Det blir fort dumt på en 320i..
H_c Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Skrevet Juli 3, 2006 DRs, hva ler du av? Gidder du backe opp din påstand? mener du bilen er verd annet enn hva jeg skrev? Har du egentlig peiling? er du 18 år? et lite barn? Hvorfor skal vi være enige med deg? forklar deg lille pissonge! Eller, gå inn på autodb og søk opp tilsvarende biler.. Så finner du svaret selv.
H_c Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Skrevet Juli 3, 2006 Jeg ser noen av dere prøve å provosere meg med å si 320i, og da må jeg informere omm at det går ikke inn på meg. sorry, dere får prøve å finne på noe annet. men hold dere saklige er dere greie, ellers gidder jeg ikke diskutere med dere, for da er dere pissonger! og pissonger er verste sort!
O'Reily Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 Hehehe... Denne tråden fortsetter å underholde meg! H_c er en bra mann! Bra humor og veldig fin bil også! Fortsett gutta!
Rope Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 jeg skjønner litt at folk kødder med deg om at det er en 320. får når man slår opp i registeret om bilen din kommer dette: Introside for CE50280 modell E36, sedan, 320iM50. Men for all del, folk som ler av deg når de har E36 og E46 uten 6 sylindre kan finne noe annet å le av.
Anbefalte innlegg