Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

små tøff den imprezaen også. de bila går jo svin bra fra 0-150kmh men etter det begynner den vel å dabbe av i forhold til en M3.

Også er det jo litt morsomt at med m3'en begynner man å nerme seg 200 i 4'de gir og da har man 2 gir igjenn!

• Svar 426
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

HAHA! Morsomste tråden jeg har lest på nettet ever! :lol:

Faktisk så underholdende at jeg rett og slett ble medlem på denne geniale siden!

Super digg M3 sedan!

Skrevet
HAHA! Morsomste tråden jeg har lest på nettet ever! :lol:

Faktisk så underholdende at jeg rett og slett ble medlem på denne geniale siden!

Super digg M3 sedan!

Hehehe... det er hyggelig å høre og velkommen skal du være... :D

Skrevet

faen ass, bilen går ikke helt som den skal, sa da blir det vel feilsøking og motortuning til uka.. jaja, shit happens.

Klarer ikke 0-100 under 6 sek med den..

Skrevet
faen ass, bilen går ikke helt som den skal, sa da blir det vel feilsøking og motortuning til uka.. jaja, shit happens.

Sikker på at det ikke er sjåføren det er noe galt med :lol:

Skrevet

Sikker på at det ikke er sjåføren det er noe galt med :lol:

Hehehe... det var dagens kommentar... :lol::applause:

Skrevet
Gutter og jenter, dette er solide saker, og jeg sier det bare en gang for alle, INGEN av dere kommer noengang til å klare kjøre fra meg! :twisted:

Gjelder denne ennå? Eller er "all bets off"?

Skrevet

Stemmer det, rakke ned på folk som finner en feil på bilen sin, og le av det? hva slags holdning er det?

Hva om dere si stedet kunne kommet med oppmuntrende ord, og kanskje en hjelpende hånd? og vist dere som skikkelige medmennesker?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...