Rope Skrevet Juli 5, 2006 Skrevet Juli 5, 2006 små tøff den imprezaen også. de bila går jo svin bra fra 0-150kmh men etter det begynner den vel å dabbe av i forhold til en M3. Også er det jo litt morsomt at med m3'en begynner man å nerme seg 200 i 4'de gir og da har man 2 gir igjenn!
Hedfelt Skrevet Juli 5, 2006 Skrevet Juli 5, 2006 HAHA! Morsomste tråden jeg har lest på nettet ever! Faktisk så underholdende at jeg rett og slett ble medlem på denne geniale siden! Super digg M3 sedan!
Fredrik Skrevet Juli 5, 2006 Skrevet Juli 5, 2006 HAHA! Morsomste tråden jeg har lest på nettet ever! Faktisk så underholdende at jeg rett og slett ble medlem på denne geniale siden! Super digg M3 sedan! Hehehe... det er hyggelig å høre og velkommen skal du være...
H_c Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Skrevet Juli 5, 2006 faen ass, bilen går ikke helt som den skal, sa da blir det vel feilsøking og motortuning til uka.. jaja, shit happens. Klarer ikke 0-100 under 6 sek med den..
Tommy Skrevet Juli 5, 2006 Skrevet Juli 5, 2006 faen ass, bilen går ikke helt som den skal, sa da blir det vel feilsøking og motortuning til uka.. jaja, shit happens. Klarer ikke 0-100 under 6 sek med den.. Sikker på at det ikke er sjåføren det er noe galt med
Fredrik Skrevet Juli 5, 2006 Skrevet Juli 5, 2006 faen ass, bilen går ikke helt som den skal, sa da blir det vel feilsøking og motortuning til uka.. jaja, shit happens. Klarer ikke 0-100 under 6 sek med den.. Sikker på at det ikke er sjåføren det er noe galt med Hehehe... det var dagens kommentar...
Espen M33 Skrevet Juli 5, 2006 Skrevet Juli 5, 2006 ja, det er jeg sikker på. Er det bremsene dine som henger på enda eller?
Kevin=) Skrevet Juli 6, 2006 Skrevet Juli 6, 2006 Hc har moren din noen gang sagt du er stor i kjeften?
Hylland Skrevet Juli 6, 2006 Skrevet Juli 6, 2006 Nei,det eneste mammaen hans har sagt er at han er spesiell, og som vi alle vet, så trenger ikke det å være positivt!!!
HenrikE30+ Skrevet Juli 6, 2006 Skrevet Juli 6, 2006 Gutter og jenter, dette er solide saker, og jeg sier det bare en gang for alle, INGEN av dere kommer noengang til å klare kjøre fra meg! Gjelder denne ennå? Eller er "all bets off"?
H_c Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Skrevet Juli 6, 2006 herregud idioter! sikkert fort gjort å få den tilbake til normalen igjen.
HenrikE30+ Skrevet Juli 6, 2006 Skrevet Juli 6, 2006 herregud idioter! sikkert fort gjort å få den tilbake til normalen igjen. Det kan nok godt være. Men hva vet vel vi? Vi er jo bare idioter.
H_c Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Skrevet Juli 6, 2006 Stemmer det, rakke ned på folk som finner en feil på bilen sin, og le av det? hva slags holdning er det? Hva om dere si stedet kunne kommet med oppmuntrende ord, og kanskje en hjelpende hånd? og vist dere som skikkelige medmennesker?
Anbefalte innlegg