336mik Skrevet Juli 7, 2006 Skrevet Juli 7, 2006 Å herregud for en tåpelig feil!!!! Under gasspedalen var det en skrue som du kan justere, denne stod i en slik posisjon at når gasspedalen var " i bunn" så var gass-spjeldet HALVÅPENT!!!! MUUHHHAAAAAAAA!!!!! Så da justerte jeg inn skruen slik at spjeldet nå står med full åpning når gassen er i bunn, og vipps ble bilen mye sprekere. Fremdeles mangler det litt på fabrikkstallene, men jeg er i allefall nede på fem-tallet nå. Og til mitt forsvar så var det 28 grader ute og jeg hadde en del hjulspinn. Tror at etter vi har fått tatt service, lest av feilkodene og skiftet luftfilter og plugger så blir den tipp topp. Dårlige sjåfører skylder på hjulspinn Hvordan måler du 0-100 egentlig? Målte min 336 med sugemotor og 195/50-15 gate dekk til 5.3s som bestetid,men lå stort sett på rundt 5.6-5.7s.Dette var med en hjerne i nødmodus,som jeg antar utviklet ca 250hk.Og med den m3 maskina di skal du knuse alt og alle?MUUUHHHAAHHAAHHAAA..Blylodd med 321 hk skremmer nok livskiten ut av de aller fleste bestemødre det ja..Og kanskje tante olga på toten..Pussig skrue du H_c..
Espen M33 Skrevet Juli 7, 2006 Skrevet Juli 7, 2006 Her har HC en artig salgstråd:http://www.trim-4-eldre.com/forum.asp?ThreadID=8604#183581 Fantastisk. Lo så tårene sprutet her av den fantastiske fantasien til enkelte. God start på helga
Gjest Skrevet Juli 7, 2006 Skrevet Juli 7, 2006 Hahahaha!! Nå får han så det nesten holder.. Makan til drittunge oppførsel!
Kevin=) Skrevet Juli 7, 2006 Skrevet Juli 7, 2006 HC. jeg har drømt om å ha en orginal e36 M3 du vet, der det står BMW M3 i vognkortet.. tog du an??
H_c Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Skrevet Juli 7, 2006 Haha, kjekkt dere koser dere på min bekostning. However så tåler jeg en god del, og syns noen av inleggene i salgsthreaden var morsome jeg også. Litt kjekkt å kunne ta igjen, men jeg har blitt kneblet av en av moderatorene på siden her. Derfor må jeg bare meddele at det ikke kommer flere provoserende inlegg fra min side på dette forumet. Fra nå av er det ydmykhet og saklighet som gjelder.
Fredrik Skrevet Juli 8, 2006 Skrevet Juli 8, 2006 Etter div. oppfordringer om å slette tråden pga. div. barnslige og mange lite hyggelige innlegg har vi kommet frem til et kompromis der vi stenger tråden, men lar den ligge fremme så man kan lese innleggene. Noen av de siste innleggene er imidlertid slettet da de på ingen måte var i tråd med forumreglene. En aldri så liten oppfordring... les "tips & regler" for fora´ene... det er hovedsaklig de vi følger når vi moderer og etter beste evne forsøker å holde orden på diskusjonene her inne...
Anbefalte innlegg