Gunnar Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Er det ingen av dere som klarer å ta innlegget til H_c med en klype salt? Virker som dere tror han er dødens seriøs - og om han så skulle være det, så burde slike innlegg fortsatt tas med en klype salt. Ellers er jeg mildt sagt overrasket over at så mange ikke vet at E36 M3 kom som sedan - en av de raskeste (den raskeste?) E36 M3ene som pleier å være på BMWCCN-treffene eren sedan prikk lik H_c sin, og kjøres av Tim Røsand, som forøvrig pleier å være instruktør på treffene: http://bmw.leifen.com/rud05/images/IMG_8632.JPG Pen bil, H_c! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Jeg kjenner H_C personlig, å han er to helt forskjellige personer i virkeligheten, og på forum. Å med tanke på at den "lapskaus" M3 en din kostet deg det samme som jeg ga for min GT, så var valget lett for min del, i tillegg til at jeg slapp å sitte i garasjen en hel helg å pusse rust Ang. banekjøring, så ja jeg skal ha GT'en ut på bane for å prøve den ut, men det blir neppe noe løp mot deg H_C. Å jeg må nok inrømme at min Mona lisa (GT er et kunstverk på hjul) vil nok bli mere pusset og gnikket på, enn kjørt på bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Siden tråden åpenbart var designet for å provosere så får jeg bare slenge meg på her jeg òg... HC! Jeg håper du stiller opp på banetreff i nærmeste framtid, så får vi se om M3en din holder stand mot en gammel E30 med gule lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gemiz Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 syns nå 4dørs er kuleste jeg. Meg eg har jo kun 318:P så jeg har vel ikke så mye å si :F Og jag, hc sin er flott, har sett den jeg å. Va innom han å kjøpe ratt og konfilter. Flott bil ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Får vel slenge meg på og banne i kirken her jeg også da... Jeg liker sedan karroseriet bedre enn coupe... Flott bil H_c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Personlig kan jeg ikke forstå at noen synes Sedan er penere enn Coupé. Kan se fordelene rent praktisk, men ikke visuelt. Men nå har det seg jo også slik at noen liker dattera, mens andre liker mora... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Personlig kan jeg ikke forstå at noen synes Sedan er penere enn Coupé.Kan se fordelene rent praktisk, men ikke visuelt. Men nå har det seg jo også slik at noen liker dattera, mens andre liker mora... e36 med bra felger og mtech er og blir en milf i såfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 jeg har selv kjørt denne 321 hk m3 i flere modeller.og må si jeg ble skuffa hver gang jeg testa dem.men det er kansje fordi jeg er vant med gamle e30`en satte igrunn og venta på når den skulle liksom "ta av" som alle sier.men må si skuffelsen ble stor hver gang..(forøvrig en 97mod jeg prøvde sist.den er ikke lat men heller ikke noe rakett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Men så er vel du vant med turbomotorer, Tore.. eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Å jeg må nok inrømme at min Mona Lisa (GT er et kunstverk på hjul) vil nok bli mere pusset og gnikket på, enn kjørt på bane. Jeg derimot er redd for att min blir kjørt mer på bane med enn pusset og gnikket på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Jeg derimot er redd for att min blir kjørt mer på bane med enn pusset og gnikket på Du har forstått det! Bil er til for å brukes! Og til trådstarter: Jeg er med på et race jeg også, men jeg har bare 195 hk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Jeg synes M3 E36 4dører er utolig pen, Hvis den er ORGINAL! Den blå som tilhører Tim røsand kjører på bmwccn, har ikke den noe alvorlige bremser, mener å si jeg har møtt dama hans i den bilen og de bremsene ligner de som sitter på E39 M5. Bilen er vel også hente fra tyskland og er 100% orginal M3 sedan(da mener jeg levert som M3 sedan fra fabrikk), hun nevnte også at det var nr 2 i *Norge som er orginal E36 sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 ombygd og rust er vel stikkord til den bilen her..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 ombygd og rust er vel stikkord til den bilen her..... Er det noe du vet, eller er du bare ute etter å sette ut dårlige rykter..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Den er ombygd, og iom at Tommy som bodde i nærheten fleipe med å pusse rust en hel helg, så skal du ikke se borti ifra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg