Gå til innhold

Synes dere jeg skal gjøre med bimmern?

NSS
 Share

Hva synes dere jeg skal gjøre med bimmern?  

43 stemmer

1. 1. Hva synes dere jeg skal gjøre med bimmern?

• Selge den og kjøpe en annen bimmer(noen forslag? rundt 50k)
      31
    • Selge den og kjøpe en Porsche (924/944)
      4
    • Beholde den
      9

Anbefalte innlegg

Er 944 noen kul og grom porsche? Den blir som Mercedes 190 syns jeg..Ikke "ekte" merce..

Sludder og vås... :? ... Både Porsche 944 og Mercedes-Benz W201 er hhv. en ekte Porsche og en ekte Mercedes-Benz. Porsche 924 (ikke "S" utgaven) hadde imidlertid en VW motor, men Porsche trimmet den 35 HK (90 HK til 125 HK) for å tilpasse motoren til deres konsept... og 125 HK var helt klart sportslig i 1976 da Porsche 924 kom på markedet. Topphastigheten var 201 Km/t og i forhold til f.eks den tidsmessige konkurrenten BMW E21 320i med en topphastighet på 180 Km/t var jo det ganske imponerende... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk vurdert å bytte bilen min i en porche 944. men vet ikke om jeg tør.. redd for dyre deler, mye feil å dyr forsikring.. noen som har erfaring med gammal porche her eller? :)

edit: ser også at det bare er 164hk i disse porchene.. vanskelig å få no mer ut av de eller? :wink:

Faren min hadde en 944 S2 Turbo 1990/1991 mod før med 300+ hester ved overlading, ingen feil og super bra bil, derfor jeg vurderer å kjøpe en :D Men kanskje ikke turbo versjonen :P

Det er absolut ikke bare 164hk ;) Får dem fra 164 til 250 eller noe standard...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 944 noen kul og grom porsche? Den blir som Mercedes 190 syns jeg..Ikke "ekte" merce..

Sludder og vås... :? ... Både Porsche 944 og Mercedes-Benz W201 er hhv. en ekte Porsche og en ekte Mercedes-Benz. Porsche 924 (ikke "S" utgaven) hadde imidlertid en VW motor, men Porsche trimmet den 35 HK (90 HK til 125 HK) for å tilpasse motoren til deres konsept... og 125 HK var helt klart sportslig i 1976 da Porsche 924 kom på markedet. Topphastigheten var 201 Km/t og i forhold til f.eks den tidsmessige konkurrenten BMW E21 320i med en topphastighet på 180 Km/t var jo det ganske imponerende... :wink:

(Litt OT)

Jeg har fått med meg at du svarer nesten hver gang det er snakk om tekniske data og osv!

Da kommer du med masse tall og andre opplysninger!

Leter du frem disse fakta, eller kan du de i hodet?

Hvis det er sistnevnte er jeg hvertfall overimponert! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om 944 så sto det jaggu en oppe på parkeringsplassen her når jeg kom hjem ista.. den var nok veldig orginal.. høy og små felger.. den var IKKE pen.. MEN, jeg så en i drammen for noen uker sia. den var veldig pen, på avstand ihvertfall. hadde feite hjul, senk og sota lykter tror jeg. etter jeg så den jeg ble litt intresert i 944. koster jo ikke serlig mer enn bilen jeg har nå heller. Men vet ikke helt etter jeg så den dønn orginale......... men så er det det, hvilken bil er tøff orginal da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...