Arimanni Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Det eg har planer om å gjere i dag (og er godt på veg ) er: 1. Ta ut alle seter så gamla kan behandle dei med skinn polering 2. Vaske bilen grundig inni nå som eg har fått ut setene. 3. Ta av toppdekselet og gjere det reint og lakere det. 4. Hente rep settet til bremsene (nye pakninger osv.) 5. Fikse ferdig bakfangeren min (kresja i vinter, og lappa den sammen. Men skal slipe litt på det no og legge til litt og ta vekk litt). 6. Div andre småting som måtte dukke opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Ingen planer for bimmeren i dag:) Har en lang liste med ting som skal gjøres senere: Bytte ene kanalen Bytte ene skjermen Bytte grillramme Bytte frontboks Bytte panser Lakke alt ovenfor Bytte bremser rundtom. Bytte motor Bytte girkasse ++++, men det blir en annen dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Jeg skal gjøre følgende på min 528e: *Støvsuge opp alt blåsemiddelet fra bagasjerommet *Slipe ned der jeg sparklet i går *Vaske bort alt støvet på innsiden og rundt kantene av bagasjerommet *Lakke rundt bagasjeromskanten(på undersiden, ikke synlig når bagasjelokket er lukket) *Hente ny bagasjeromslist(hos BMW) *Montere ny list Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Skifte olje og oljefilter, samt rense motoren med diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 kjøre til og fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Kjøre til og fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Ned på Rudskogen og blåse ut litt sot haha,som om det skulle være noe av det da Fra spøk til alvor NSK har kjøring i kveld for de som er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 titte på turboen å snu på krona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Hente den hos en kompis. Den ble stående der etter en fest i helga, og har ikke hatt tid til å hente den før i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Vasket bilen gjorde jeg for kun 2 dager siden, så det trenger den ikke. Idag har jeg vel egentlig ingen spesielle planer med bilen, enn at jeg skal sjekke diameteren på låsboltene til felgene. Det som skjer innen denne uken, eller neste uke er å motta delene fra koed (siste del ankommet idag) og så sende bilen til lakkering. Etter lakkering settes bilen på Svendsen eksos i 2 dager. Med andre ord vil det si at jeg er uten BMW`en i 9 dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Jeg skal vente på 1 Juli... Hva ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Rydde og vaske innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Montere senterringer Kjøpe ventilhetter Vaske felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puma Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Jeg skal gjøre med Bimmer'n min det BMW er bygd for... Den skal KJØRES og NYTES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Har akkurat vasket skjønnheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå