Thomas_ Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Hei hei.. Jeg skal begynne på lappen i juli/august tenkte jeg, men er litt usikker på hvilken skole jeg skal velge. Er klar over at det finnes mange, men hvilke er de beste? Jeg har tenkt å prøve meg på Bryn sin kjøreskole, da jeg har hørt mye positivt om den.. Noen forslag på andre, gode kjøreskoler? Og en ting til, er det lov til å ta oppkjøring hvor du vil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Tror det skal være lov til å ta oppkjøringen hvor du vil ja.. Jeg er fra Sandefjord, og innimellom så har jeg hørt om at folk drar oppover til Rjukan og andre litt mindre steder, for å slippe ventetiden.. Men da bør du være passe desperat.. Hehe.. Men i Oslo så er det vel en million kjøreskoler, så skal vel ikke være noe problem og finne seg en god skole.. Og bare med en gang du har bestått teoriprøva, så ringer du og bestiller oppkjøring.. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainn Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Kjenner ikke til noen skoler, men du burde jo velge en som kjører BMW Lykke til med lappen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Auto Team på manglerud. De har E90 320d som skolebil, sammen med noen andre. Jeg har hørt at det er ca 220kr billigere per. time av å dra ut til Fredrikstad og de kantene der. Det er sikkert noen som kan bekrefte / avkrefte dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Spørrr efter Jørgen hos Lech Hansen... han er selvstendig næringsdrivende og er virkelig flink... ikke spesielt morsom og ig ikke feteste bilen ( NY Audi A3 1,9tid ) men yhan får virkelig jobben gjort! har en vanvittig lav strykprosent. jeg ville uten tvil valgt han igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_ Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2006 Auto Team på manglerud. De har E90 320d som skolebil, sammen med noen andre. Jeg har hørt at det er ca 220kr billigere per. time av å dra ut til Fredrikstad og de kantene der. Det er sikkert noen som kan bekrefte / avkrefte dette... Autoteam på manglerud er en drittskole! Anbefaler ingen å ha noe med de å gjøre.. Useriøst, dårlig service og dårlig opplæring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_ Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2006 Spørrr efter Jørgen hos Lech Hansen... han er selvstendig næringsdrivende og er virkelig flink... ikke spesielt morsom og ig ikke feteste bilen ( NY Audi A3 1,9tid )men yhan får virkelig jobben gjort! har en vanvittig lav strykprosent. jeg ville uten tvil valgt han igjen.. Hvor ligger den skolen? Er det læreren som ikke er spesielt morsom, eller bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Spørrr efter Jørgen hos Lech Hansen... han er selvstendig næringsdrivende og er virkelig flink... ikke spesielt morsom og ig ikke feteste bilen ( NY Audi A3 1,9tid )men yhan får virkelig jobben gjort! har en vanvittig lav strykprosent. jeg ville uten tvil valgt han igjen.. Hvor ligger den skolen? Er det læreren som ikke er spesielt morsom, eller bilen? Tja... de er like lite morsome, for å si det slik... men du lærere å kjøre bil da... ikke noe snikksnakk for å si det slik... jeg opplevde han som veeldig proff og fokusert på det med å lære seg bil og kjøring... og ferdig med det! Bilen var helt grei den.. God gearkasse... god bil... ingne BMW M3 men absolutt ok bil.. Kjøreskolen ligger på frogner. Lech-Hanssen's Autoriserte Trafikkskole AS 22 69 58 29 Uranienborgv. 25, 0355 Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Tok hos Lunde Kjøreskole som holder seg til på carl berners plass like ved tøyenbadet. Kjørelærern min var kul og BMW FRIK..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Tja... de er like lite morsome, for å si det slik... men du lærere å kjøre bil da... ikke noe snikksnakk for å si det slik... jeg opplevde han som veeldig proff og fokusert på det med å lære seg bil og kjøring... og ferdig med det! høres ut som en god kjørelærer! har inntrykk av at de fleste kjørelærere er pubertale tullinger. husker han jeg kjørte med som lå i setet,med mobilen konstant til øret og beinet rundt girspaken. kjipt å måtte være nær låret til lærærn vær jvla gang du skal gire :-& innimellom kjørte vi forbi noen smårips i 14års alderen og da rev han seg løs fra telefonsamtalen og tuta og fortalte hva han kunne tenke seg å gjøre med dem...for en dust. greide å skrape opp de nye alufelgene hans skikkelig heftig så jeg fikk vel hevnet meg for dårlig opplæring til 230kr timen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Du godeste... min gamle sjåførskolelærer ved Njårdhallen i Oslo holder på stadig vekk. Det er over 20 år siden jeg tok lappen og fyren må være godt oppe i 60-årene nå... så det er egentlig ganske godt gjort... ... Han hadde en helt ny E30 320i da jeg var hos ham... hva han har i dag vet jeg imidlertid ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henke Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Oslo aut. Kjøreskole! De har 3 BMWer. En 316, 320D(nye typen) og 318icab. Kjørte selv med Mette(kjørelærerinnen) og caben. Utrolig fornøyd! Dyktig lærer! Kul og morsom cab med litt M greier. Fikk vist øyene opp for BMW da ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå