Gå til innhold

'76 BMW 3.0 ramponert

RWDF
 Share

Anbefalte innlegg

Sinnsykt trist at sånn skjer med slike samleobjekt.

har hvert ute for noe lignende en gang selv men da med en 633 76 mod

en av de første som ble solgt nye i norge. det verste er at jeg visste hvem som hadde gjort det. men politiet henla saken uten å ta avhør av de misstenkte på grunn av bevisets stilling.

Hva skal man gjøre i en slik sak ?? Ta loven i egne hender og grisebanke de tullingene som gjør det?eller bare godta at det er slik systemet fungerer.Dette var også en kunde bil som eieren gledet seg til og restaurere det gjorde det ikke akkurat lettere å forklare han at to overstadig brusede menn finner det for godt og rive en bil ned fra løftebukken.dette var folk godt oppe i 40 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nei jeg er ikke akkuratt glad over hva som har skjedd :evil:

Bilen skal IKKE knakkes enkelt og greit. Jeg skal kjøpe vraket og selger det KUN til noen som har tenkt å fikse den opp igjen så den får mange fine år på veien igjen. Bilen er rustfri og ikke en rusthau så her har dere interiserte et knallbra objekt og restaurere.

Grunnen til at jeg selv ikke restaurerer den er fordi jeg alt har er prosjekt som tar all tiden jeg har. Alfa Romeo GTV 3.0 87

Siden det er så utroligt mange som har meldt sinn interesse for bilen tror jeg at den kommer til og bli solgt til høysbydende, men alle som er interiserte må sende en mail til: vegardkolbeinsen22@hotmail.com

Noen som vett hva en slik bil ligger i verdi? kan hende dere kan hjelpe med å verdsette den for forsikringa. Bilen har vert Restaurert for ikke lengesida og er helt perfekt i hjuoppheng ikke rust. eneste rusten som var, var en liten flekk på panser og en liten flekk på bagasjeluke mener jeg. Ellers var den meget pen over alt!

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: Min far hadde en slik som vi hentet fra skogen for et par år siden (den hadde da stått der i 12 år) som vi i utgangspunktet skulle lage prosjekt av. Hele bilen var en stor rusthaug men selv om den var det gjorde det vondt å levere den på huggeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ser jo mer strøken ut i motorrommet enn de fleste 5 år gamle biler...

Hvis du har sett prosjekttråden til Vegard på http://cuoresportivo.no/index.php?topic=9724.0, så skjønner du at han ikke leker butikk med bilene sine. Jeg ser for meg at han bruker Q-Tips i motorommet et par ganger i uka ;)

Desto mer irriterende at det var akkurat hans utrolig flotte BMW som ble herpet. Som trøst får vi vel se Alfa Romeo GTV6'en hans på veien til neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...