Gå til innhold

Flau :)

Svensson
 Share

Anbefalte innlegg

He-he. Jeg hører stadig at ungdommer peker på bilen min og så fruen og tar tommelen opp. Dette har skjedd flere ganger.. Morsomt er det jo at folk liker gullene mine ;)

Jeg er ikke i det stadiet der jeg kappkjører så mye, eller leker sammen. Men det kan jo hende ved en langkjøring at vi kan kappkjøre litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:lol: Kjempetråd

Angrer på at den første bilen jeg disponerte en Kadett 1972 modell endte på dynga, hvis ikke den hadde det så kunne du ha fått kappkjørt med meg bare for å kjenne hvordan det føles å vinne.... :D

På den andre siden det finnes da masse biler en 316i kan banke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...Tar da bobiler og mer til,men alt over 115 hk blir det verre med( vet jeg har 105,men lyden gjør at jeg blir raskere) :D Tar mange i svingene, og vi vet alle at det er masse svinger i Norge!! Skulle vært noen med maaaaaaasse penger og good looks for at jeg skulle ha bytta ut dama.. Jessica Alba eller noe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd sinnsykt mange tilfeller der andre med bmw skal 'kappe'/leke litt. Gled forleden forbi en eldre mann i en e90 330i som ble litt småsur for at en e36 kunne gli forbi hans nye og flotte bil så han la seg ut og ga på forbi. Og stolt som eg er av bilen min så måtte jo eg vise han hva min bil duger til så for å si det sånn så forsvant han i speilet mitt etter en kort stund. Stakkars gamm'ern. Kjøpte seg sikkert nye bil dagen etterpå. Litt gøy må man få ha det av og til selvom det ikkje er lov å kjøre i mer enn 80km/t her i Bergen. Jippi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så sant så sant. Møter man på en annen bimmer blir det jo alltid litt "rykkete" kjøring :lol: Synes det er morsomt jeg!

Kom forresten bak en blond jente i en e30 her om dagen, når hun i en tunnel rusa motoren så det stod stikkflammer ut av potta, slapp clutchen og fikk hjul spinn i nesten 50 km/t fikk jeg regelrett bakoversveis :shock: Respekt :headbang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke. Jeg har kun blitt utfordret 2 ganger når jeg har kjørt bilen min (vant begge seff :P) en lik bil med samme motor og no jenter i en 90 hesters golf. Hvorfor er det ingen flere som vil kappkjøre med meg? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo:P Fikk tips av en kompis at jeg burde se innpå her, så nå har jeg altså lagt meg inn! Koselig at dere diskuterer meg da:P hehehe.. Det var jeg som kjørte foran deg, men for å være ærlig, så kjørte jeg på i fjerdegiret:P heheh..

Koselig å råne litt å leke seg vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...