Kevin=) Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 hehe... syns den bmwen til tina så litt hissig ut jeg kule de sommer felgene hennes. å race er ikke bare å være rask i mine øyne er å imponere.. hehe.. og her har Tina imponert meg og hun vant faen meg å.. er nice med nice jenter bak rattet i en nice bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Altså, å prøve å kappe med en 316 mot en annen bmw er det samme som å bruke et esel til veddeløpshest Ikke hvis den andre bilen også er en 316 Haha, nei, da blir det sneile-kappløp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Hallo:P Fikk tips av en kompis at jeg burde se innpå her, så nå har jeg altså lagt meg inn! Koselig at dere diskuterer meg da:P hehehe.. Det var jeg som kjørte foran deg, men for å være ærlig, så kjørte jeg på i fjerdegiret:P heheh.. Koselig å råne litt å leke seg vettu Syns det er skikkelig kult at jenter setter pris på de viktige tingene i livet - bil! Så til deg Tina, stå på! Sjekka ut siden deres, jævlig bra! Og hmm, vi bør be de jentene på treff/fest whatever... hvis og når det blir arrangert noe bimmers fest. Mht oppmerksomhet, jenter får enormt mye oppmerksomhet i bil, når kvinnen kjører http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=23585 så får hun masse oppmerksomhet, tommelen opp, og endel har problemer å holde seg på veien... Blir vel ikke noe mindre når jeg evt kjøper en cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Velkommen ja Tina Vi er ikke mange kvinnfolk her inne, men det betyr ikke no Og til dere som diskuterer 316i... den ruler jo om du skulle dumpe borti en 320, viss føreren ikke vet hvordan den skal kjøres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Velkommen ja Tina Vi er ikke mange kvinnfolk her inne, men det betyr ikke no Og til dere som diskuterer 316i... den ruler jo om du skulle dumpe borti en 320, viss føreren ikke vet hvordan den skal kjøres 316 ruler aldri, ferdig med det Er bare å gi opp å finne argumenter imot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 hahahaha hadde på følelsen at denne jenta kommer til å dukke opp her og det skjedde. velkommen til forumet forresten tinapijah, du vil garantert trives her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Velkommen til Forumet ja,. ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Å kappkjøre med 316 er som å skyte seg selv i foten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Å kappkjøre med 316 er som å skyte seg selv i foten. Eller som å pisse i motvind... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Artig å møte på andre BMW'er i trafikken, og gjerne gasse litt! Daggen: Knuste en E38 740 med E36'en en gang mellom Eidsvåg og Åsane, en fyr i femti-årene som ble litt snurt da! Hehe.. Var på samme strekning jeg møtte 330'en. Var litt gøy då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongglenn Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Uansett hvor jeg kjører så skal folk kappkjøre. Det verste er faktisk "eldre" mannfolk i 40-50 års aldern. De klikker helt når man kjører fra dem! Det morsomste er egentlig å kjøre omkapp med motorsykler,det er nesten bare de som "tørr" å satse litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinapijah Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Vekommen til bimmers da, tinapijah Fersking her selv Takktakk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinapijah Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Velkommen ja Tina Vi er ikke mange kvinnfolk her inne, men det betyr ikke no Og til dere som diskuterer 316i... den ruler jo om du skulle dumpe borti en 320, viss føreren ikke vet hvordan den skal kjøres hehe..takk for det:P bra at noen jenta kjøre stil å vett=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinapijah Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Not nice å si shit om utseende te folk, når dem kanskje e innpå sida :s Tenk om dama hans kikker innom siden her da.. Da blir det nok liv da Hahaha Skifta du bunnpanne pga. 60 senken forran eller? gamleeieren som kjørte sund den.. Bila va ikke kjørbar da æ kjøpt a:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå