[space] Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Enig i mange her Veit ikke om det er så mange som har sett den, men Aston Martin har laget et konsept med navn: Rapide Concept Rapide er lekker. Må bli verdens fineste 4-dørs coupe.. Aston Martin DBS har jo smådeilige former Der kom det endelig en Aston Martin ja db9 og v8 vantage er vel også på lista mi... Ellers er det jo biler som e46 m3, porsche 911 (i forskjellige varianter), Ferrari F430, osv osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 ja førommebilen mine snær lada 2k2k nation. Mptte dåkker brenne i helvete alle sammen jes. /img 2k nation.com ]imgh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 ikke no tvil engang:) http://img69.imageshack.us/img69/1650/2 ... 200ri6.jpg Ml 63 amg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 CLK DTM AMG er vel en av mine drømmebiler, til tross for at det er feil type tysker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Drømmebil for meg: BMW 550I E28 med v12 fra en 750i, datasprut med traction control, edc system, abs, lettvektssvinghjul og balansert motor, kompressormating for 650 hester, og et pent og pyntelig 518 standard eksteriør, ,,,,,,,,,,,,, neida med slik hardware hadde det blitt bredding, pent spoilersett osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Min drømmebil er en Mercedes-Benz W109 300SEL 6,3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Uten tvil en ekte E30 M3 ACSchnitzer DTM '92. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Denne er vel bare i drømmene enda.... Litt Veyron over den lakken... Mens denne er i virkeligheten.... Kanskje nye slogan til BMW burde bli. BMW. When dreams comes trough. Eller. BMW. Visualizes dreams. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 her er to av mine drømme biler haha den er så stygg polo med bmw merker nice bil med busa 1300r motor og turbo + intercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 dette hadde vært min drømme bil i lengere tid før jeg kjøpte den for over ett år side, en e39 528 med manuell... nå er drømmen en kompressor fra ESS og større felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgePer Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Her er min drømmebil! Og her er virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Dette er min, Alpina B12 E38 6.0, luksus samt mulighet for å kunne hamle opp med de fleste gatebiler Ligger en pen(vel, litt mye tre i interiøret for min smak) E39 B10 ute på finn: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8300072&sid=4auY7HBPg519384&pos=5&tot=14 til en pris som absolutt er overkommelig om du virkelig er entusiast Det er da ganske nærme drømmebilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Jeg hadde tatt til takke med en Ford Sierra Cosworth jeg.. Me aller helst en e46 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 En 1969 Dodge Charger "General Lee" i Dukes Of Hazzard Men den ultimate drømmebilen min = Ford Mustang Shelby GT500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein Vom Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Z4 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå