Arnefles Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Skrevet Januar 21, 2007 Da får jeg by en hundrelapp for bakfjærene.Framfjærene blir bare ekstra porto til ingen nytte. Sendt deg PM...
bmwhans Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 passer de vanlig e 30? 325. hvor mye senker de?
Arnefles Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Skrevet Januar 23, 2007 Da får jeg by en hundrelapp for bakfjærene.Framfjærene blir bare ekstra porto til ingen nytte. Solgt til denne karen,blir sendt pr.post som avtalt.
Arnefles Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Skrevet Januar 23, 2007 Framfjærene gis bort mot avhenting,PM el ring meg evt.Ikke sms!
Arnefles Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Skrevet Juli 30, 2007 Da får jeg by en hundrelapp for bakfjærene.Framfjærene blir bare ekstra porto til ingen nytte. Solgt til denne karen,blir sendt pr.post som avtalt. Viste seg nok engang at det var useriøst bud... Fortsatt tilsalgs,billig!! Men kun SERIØSE bud!!!
Yngvejos Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 Da får jeg by en hundrelapp for bakfjærene.Framfjærene blir bare ekstra porto til ingen nytte. Solgt til denne karen,blir sendt pr.post som avtalt. Viste seg nok engang at det var useriøst bud... Fortsatt tilsalgs,billig!! Men kun SERIØSE bud!!! Har du drukket? Jeg kjøpte fjærene, jeg betalte for dem, monterte dem og fant ut at de var utslitt, og nå har RoaldJ fått dem. Så ikke kom her å si at jeg legger inn useriøse bud, det er vel heller du som er en useriøs selger isåfall.
Arnefles Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Skrevet Juli 30, 2007 Ha ha,beklager sjef! Dette var sløvt av meg,har nok blitt litt for mye fyll i det siste-he he... Du er seriøs! BEKLAGER! Skjønner ikke hva jeg drev med her,glemte meg helt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå