-Roger- Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Problemet er ikke at gassen henger seg opp sånn at den ruser seg, men gasspedalen henger seg opp når den ikke er trykket inn.... Spesielt når jeg har brukt cruise control! Da må jeg nesten "Sparke" den løs igjen" Har prøvd å smøre den men det blir bare litt bedre en liten stund! Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få den til å bli normal igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Samme har jeg hatt på min. Skru av plastikkdekselet på toppen av motoren. Smør gasswiren med noe middel, og problemet er borte. I alle fall for en lang periode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2006 ok... så det er i motorrommet problemet ligger? Jeg tenkte automatisk med en gang at det måtte være noe med selve gasspedalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Samme har jeg hatt på min. Skru av plastikkdekselet på toppen av motoren. Smør gasswiren med noe middel, og problemet er borte. I alle fall for en lang periode. Hva slags middel? Det finnes jo uendelig mange midler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Husker ikke hva som ble brukt. Var en BMW mekaniker som gjorde det på kveldstid kan du si Eneste jeg husker var at det var en sprayboks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 556 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå