Dr_S Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 Her er det mye dobbeltmoral ute og går, haha. "Nei, huff sitte å si slikt a gitt..du som er med i lokalavd i bmwccn" Hvorfor skal jeg sitte her å mene motsatt av mine meninger? De som kjenner meg, ville avslørt det. T.o.m Kongen har kjørt for fort...! Dette er typisk Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 Hehe... Hei "purk" som sitte og lese dette. Har du ikkje nokre mannfolk som banker opp kona, eller nokre fyllekjørere i bygda/byen din som du heller burde bruke tida på å ta?Synest det er feil prioritering å sitte og overvåke dei forskjellige bilforuma og prøve å ta nokre "småfisk". Den som ligge på førsteplass, var ikkje det ein motorsykkel? Meina å hoksa at dei fleste over 200 var motorsykla eg.. Men men He-he, hvis du hadde tatt deg en tur til et politikammer og kanskje fått sett arbeidet til politiet hadde du nok endret meningen. Husk at det er ikke nødvendighvis folk i tjeneste som ser, men andre som er ansatte på politikammeret.. Jeg har sett på hva politiet arbeider med og jeg ville ha endret meningen min om det var jeg som hadde skrevet dette.. Husk at politiet i Norge har så lite midler at det er bedre å ta de de kan enn å vente til det kommer en stor sak.. Og en ting til, for alt du vet, kan jeg jobbe i politiet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Hehe.. Sant nok det Veit at dei har ein del å gjere og at dei har lite midler, men meine dei feilprioriterer ein del også. Eit lite eksempel var no på Søndag da det var slutt på sognefjord cupen i Songdal, og eg var på jobb på hella som kaibilitør + to andre. Da kom politiet ut for å dirigere trafikken, noko som dei absolut ikkje hadde trengt å bruke tid på (ettersom ferjene tok fort unna trafikken og det kun vart kø ut på riksvegen ein gong, og da var dei reist). Dei hadde også tatt in TO andre politifolk som sku gå på overtid for å dirigere trafikken inne på Manheller - Fodnes. Kvifor kunne dei heller ikkje reist inn der som trafikken VERKELEG var ille og da hadde dei slept å ta inn to stk som var på fri og gi dei fleire tusen i overtid? Feil prioritering etter min meining! Det er godt mogleg du er, men det er fint med ytringsfriheit her i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Det har kanskje litt med trafikken dei forvente det skal være på den ferjekaien der da. Dei dirigerte jo trafikkøen på Mannheller - Fodnes og så vidt eg har forstått... Der er det jo ALLTID kø etter sognefjord cupen... Ein anna grunn kan jo og være at dei veit kor elendig du er til å dirigere køen, derfor sendte dei nokon som har peiling på å gjere det!!! Du e jo ikkje akkurat ein "køløser", men tvert imot ein "køskaper"... det skal du ha! All skryt til deg Arimanni... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Fuck deg Roar Trenge ikkje å dirigere når det kun er to linjer veit du Så mykje veit no du og Ja, det har ALTID vore kø inne på Mannheller - Fodnes, men aldri så gale på Hella. Det var også første året dei fant ut at dei sku ta seg ein tur. Men for all del, det var jo greit at dei var der, så slapp me å bli nesten nedkjørt av ubruklege bergensere som har det travelt med å rekke ferja som går om ein halv time Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 "Julefergå" :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Hehe.. Den eine ferja eg jobba som kokk på når eg var 16 år, var greit "Julefergå". Drikking kvar kveld og helvete Men utruleg nok bleste alle grønt når skipparen kom med promille testeren om morningen.. Haha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Fuck deg Roar Trenge ikkje å dirigere når det kun er to linjer veit du Så mykje veit no du og Det er vel ei linje for kvar plass ein skal til ? MNå vel dirigere då, for det er alltid ein eller anna idiot som parkere feil... Det er desse bergenserene du snakka om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå