skiern Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Hei Som topic sier, hva er riktig pris på en '96mod E39 528i? 160'km, ikke skinnint. lille kjørekomp, man. gir, sportsunderstell, avtagbar krok, takluke, AC. Bilen er hel i karosseriet, men noe steinsprut. Det er kast i skivene og airbag-lampen lyser. Hva er denne verdt ca? Håper noen kan gi meg raske og seriøse svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Tja... ca 150-160k kanskje.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Den riktige prisen er... for å være litt brutal... det en kjøper er villig til å gi for bilen. Alt annet er spekulasjoner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Jeg vil vel heller si 120 - 130 men du sier ingenting over hvor mange km den har.. edit: jo nå så jeg jo at det sto km.stand. dokumentert? litt lite km på en 10års gammel kjøremaskin... Og er det bare ac? ikke klima? da vil jeg si at det er lite utstyr på den.. når skal den eu godkjennes? har jo litt å si det og særli siden du oppgir ett par feil her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2006 Jeg vil vel heller si 120 - 130 men du sier ingenting over hvor mange km den har..edit: jo nå så jeg jo at det sto km.stand. dokumentert? litt lite km på en 10års gammel kjøremaskin... Og er det bare ac? ikke klima? da vil jeg si at det er lite utstyr på den.. når skal den eu godkjennes? har jo litt å si det og særli siden du oppgir ett par feil her. Bilen er eu-ok i år. Mulig airbag-feilen har kommet i det siste. Kjenner dere til hvor mye det koster å bytte sensoren i passasjer-setet dersom det er denne som er gåen? Er klima på den ikke AC. Det er dokumentert km-stand, men er jo aldri noen garanti for at det stemmer. Men den er veldig tight og fin i drivverk, og motoren maler som bare en BMW-motor kan Jeg mener også den er verdt omkring 120k. Men greit å få noen andres meninger også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 At airbag lampa lyser er en klassisk feil på E39, sannsynligvis er det sensoren under sete, dette er en feil som kommer igjen og igjen og igjen... Er det er 5'er uten skinn og med manuelt... så er den ikke så høyt priset, er det også sedan (touring har masse feil med bakluka, og rust problemer) er den billigre enn touring modellen. Så tipper 120k ikke er langt unna for denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Den airbagsensoren kommer på rundt 1000-1200 inkl arbeid å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå