Mainn Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Fant en notis jeg ville dele med dere på Bimmers. Dette lover bra. http://www.aftenposten.no/forbruker/bil ... 375039.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Jatakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik2k Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 håper den kommer med manuell kasse også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Prisene starter på 535.000 kroner for 325i Coupe, mens 335i Coupe begynner på 771.000 kroner. Tillegget for firehjulsdrift er om lag 40.000 kroner. Det blir et voldsomt utvalg av modeller fra Bayern etterhvert ja! Noen som vet hvor lenge det er til nye 3 serie cab lanseres? Den får vel sikkert den nye snurbomaskinen den også tenker jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Coupen er så sykt mye penere enn sedanen. Får litt E63 assosiasjoner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Coupen er så sykt mye penere enn sedanen. Får litt E63 assosiasjoner.. Helt enig, men det mest interessante er når E90/91 318i/320i eller N42 motoren får en turbo (eller to)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Hmmm, har jo vært diskutert opp i mente, men den hekken må jeg tydeligvis vende meg til. På dette bilde ser den veldig sierompa ut, bakparten er liksom så kraftig i forhold til coupen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Denne var jo så utroligt mye penere enn sedan utgaven!! Nydligt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Hmmm, har jo vært diskutert opp i mente, men den hekken må jeg tydeligvis vende meg til. På dette bilde ser den veldig sierompa ut, bakparten er liksom så kraftig i forhold til coupen . Det tror jeg kan ha mye å gjøre med bildene også. I noen vinkler, med en viss zoom, kan du få alle bmwene til å se ut som de er alt for kraftige i rompa. Har lagt merke til det selv når jeg har tatt bilder av bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhhhhhhhhhhhh...... endelig..... TURBO!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå