Gjest Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Mange misforstår dette med aut. temperaturjustering / klimaanlegg... jeg hadde en skikklig runde på dette.. har vel tråden en plass på forumet:p ( der også hadde BMW sagt at det var klima...) men.. det var det altså IKKE... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 klimaanlegg ~anlegg som regulerer temperatur, luftsirkulasjon og fuktighet innendørs Kontrollert klima Poenget med et klimaanlegg er i første rekke ikke å få det så kaldt som mulig. Flere undersøkelser konkluderer med at idealtemperaturen ligger rundt 21 grader. Klimaanleggets viktigste oppgave er å holde luftfuktigheten inne i kupeen på et akseptabelt nivå, hvilket i de fleste tilfeller innebærer at luften skal gjøres ”tørrere”. skriver dinside ihvertfall. http://www.dinside.no/php/art.php?id=4498 Jeg har altås manuell-automatisk klima i min bil, siden jeg kan stille inn temperatur og samtidig overstyre A/c.... Har alltid innbilt med klima og AC er to forskjellige ting.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2006 Enig med deg i de fakta du kommer med her. Men ett klimaanlegg har ALLTID AC. Den bilen denne tråden gjelder har jo ikke AC i det hele tatt, ergo har den ikke klima. Er jo det samme som å si at jeg har klima i E-28'n, selv om jeg ikke har AC... Det er jo bare ett friskluftsaparat. Setter du gradene på f.eks. 20, så blåser viftene luft tilsvarende denne temperaturen med den styrken du velger selv, helt til du velger å sette ned styrken. Kan ikke kalle dette ett klimaanlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Er jo bare å teste det: Sett den på 18grader når det er 30grader utenfor. Blåser den 18grader da, så har man AC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 "wow!".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Hehehe, denne er fin vettdu Virker som en ganske så sta type det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvegard Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Jeg har en 318 e30 med ac. På utstyrslisten jeg fikk fra bmw står det 530 - Klimaanlegg ..klima kan visst tolkes på mange måter visstnok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 ser dere ikke at dette er samme setene som stoltenberg setter rævva si i hver eneste dag? hehe ac er jo det samme som klimaanlegg.. men alt det med klimatronic og automatisk airconditio/klimaanlegg osv er jo sånn der man stiller inn tempratur. men ac og klimaalnegg er det samme.. håper ikke folk begynner å diskutere dette.. hehe isåfall så burde man kunne engelsk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 "Bilen har regnsensor" Haha..? eller ikke? man fikk vel ikke regnsensor i 91 vel..? Kan ikke se noen sensor i ruta hans heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Jeg trodde det å selge bilen på auksjon var siste utvei hvis alle andre salgskanaler har vært mislykket.... med andre ord er det mye humbug og tullball på disse nettauksjonene. Her i Danmark er det iallefall slik... faktisk også når det gjelder salg av hus og eiendom. Man holder f.eks ikke åpent hus med budrunder med mindre det er helt nødvendig. Hvis du er i markedet for en billig slengbil eller tidligere firmabil kjøpes den billigst på auksjon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Hehe, sånne digge seter har jeg også, men jeg visste ikke at de var gode nok for selveste stoltenrompa...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå