///M Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 stygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Er ikke dette en tidligere demobil som eyecandy bygde og solgte den etter 1 (eller 2?) sesonger? Har ihvertfall stått på eyecandys stand på et par biltreff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 ja det var det jeg også syns å huske, at det var eyecandy som "lagde" denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Gamle bilen til eyecandyracing dette ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Eyecandyracing er talentløse med andre ord Pakiz bil ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 JA, billig bør den vere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 ja det var det jeg også syns å huske, at det var eyecandy som "lagde" denne Er ikke dette en tidligere demobil som eyecandy bygde og solgte den etter 1 (eller 2?) sesonger? Har ihvertfall stått på eyecandys stand på et par biltreff. Det står jo også i første setning i beskrivelsen på QXL også da Hehe. Sånn for å være litt pedantisk på morgenkvisten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Det er noen som det ikke finnes håp for. Blir jævla irritert når jeg ser sånne hærja biler. Stakkars folk!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 det var ikke det fineste jeg har sett men... har et spørsmål til alle dere som kritiserer all slags bimmere. liker selv m teck og jeg vet at det er 90% av resten inne her på forumet som gjør... finnes det i hele tatt som annen styling enn m tech dere synest er pen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 jada, likte bilen jeg, men fronten likte vel ikke du heller compact? ser jo fort att det er noe virkelig feil der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 jada, likte bilen jeg, men fronten likte vel ikke du heller compact? ser jo fort att det er noe virkelig feil der sant nok det...men så snart det dukker opp noen annet enn en bil som ikke er m tech stylet, da er det ikke mange positive kommentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 jada, likte bilen jeg, men fronten likte vel ikke du heller compact? ser jo fort att det er noe virkelig feil der sant nok det...men så snart det dukker opp noen annet enn en bil som ikke er m tech stylet, da er det ikke mange positive kommentarer. Hmmm, mener å ha hørt deg snakke om å kjøpe M3 front jeg... Kanskje du skal kjøpe en sånn som dette isteden da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 jada, likte bilen jeg, men fronten likte vel ikke du heller compact? ser jo fort att det er noe virkelig feil der sant nok det...men så snart det dukker opp noen annet enn en bil som ikke er m tech stylet, da er det ikke mange positive kommentarer. Hmmm, mener å ha hørt deg snakke om å kjøpe M3 front jeg... Kanskje du skal kjøpe en sånn som dette isteden da... ehh, har jo en slik front jeg glassfiber(til salgs forresten) men, styling er ikke det første jeg skal tenke på...må få godkjent bilen først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 det var ikke det fineste jeg har sett men...har et spørsmål til alle dere som kritiserer all slags bimmere. liker selv m teck og jeg vet at det er 90% av resten inne her på forumet som gjør... finnes det i hele tatt som annen styling enn m tech dere synest er pen?? Alpina... ellers er det nok original BMW styling som gjelder for meg personlig... dermed ikke utelukket at ikke andre løsninger kan være brukbare også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 det var ikke det fineste jeg har sett men...har et spørsmål til alle dere som kritiserer all slags bimmere. liker selv m teck og jeg vet at det er 90% av resten inne her på forumet som gjør... finnes det i hele tatt som annen styling enn m tech dere synest er pen?? Alpina... ellers er det nok original BMW styling som gjelder for meg personlig... dermed ikke utelukket at ikke andre løsninger kan være brukbare også... Der er jeg enig med deg bmwE9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå