Pedi Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Litt grovere eksos en original 323i ser jeg... Hvordan gjør du det forbi traversen? Akkurat det jeg tenkte på også. Går du over eller under? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Ligger under. Eneste mulighet med e30 diff om en ikke banker tankene ihjel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Det er eksosen fra min gamle blå turbobil. Så det virker det. Har flatet ut noen rør denne gangen så fikk den sikkert 2-3 cm opp under bilen ekstra,med litt stivere gummifester så går det fint. 2x2,25 hele veien. Har ikke krysset eksos, så det får komme senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Ok,ja er jævlig trangt på disse originalt og sikkert ikke noe bedre med e30-travers. Blir det mye klaring til vei da tror du? Blir jo ganske lavt under der om en senker litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Ja går fint. Den subbet litt tidligere på sporete vei ved høyt moment tidlig som turbo,nå er den høyere tror jeg. Ikke bekymret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Ser ut til at det blir en meget rå E21 dette. Gleder meg til og få noen skikkelige bilder av hele bilen når den står på bakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Monterer siste rest idag. Så da hjelper det seg skilter er på vei og alt i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Monterer siste rest idag. Så da hjelper det seg skilter er på vei og alt i orden Har du virkelig gjort så mye arbeid, og lar ikke oss få vite det før et par dager før skilt lixom?? *littsnyttja* hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Hehe. Beklager så meget. Når jeg står og jobber og alt flyter riktig vei er jeg mer opptatt av å få det i orden enn å sitte på nett er jeg redd Har gått med noen timer siste 4 mnd kan man si. Tror samboer er mer enn middels lei av meg og garasjetid om dagen Laging av girkassefeste Foringer Bunnpanne Takk til Frank Ralle Lakket div Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Det her, det blir barskt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Hvor store er skivene? Og hvor kjøper du de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Kjøper de direkte fra wilwood. Disse er noe forbedret i forhold til de jeg hadde med slissa spor i tillegg. Men som vanlig er de ikke heeelt like, festet mot adapter var 3 tiendeler mindre så masse maskinere adapter noe. Også var det neste. 3 tiendeler tykkelseskast i de. Men rettet de mens de sto i adapter så de skal være bra innafor nå på kast etc. 300mmx32mm Wilwood Superlite 4 pot calipre. Bør stoppe doningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Ok,det bør nok stoppe ganske greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Takk for bildene... Du er LITT tilgitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Takk for bildene...Du er LITT tilgitt Godt, ble nesten bekymra her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå