Gå til innhold

Nye innlegg i 734 traader..

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=6873256&sid=7aI3QP0-C073050&pos=2&tot=47

Angående den Ford'n Gunnar... :D

Ellers ser dette ut som en skikkelig deili ferie! Mye å oppleve, som mann ellers bare ser på TV.

Ha en fortsatt nydelig ferie da! :D

den bilen der ser ut som en russebil inne i :D hehe.. har sett en del av de bilene her.. de er helt rå også er de så inne i helvette store.. helt sykt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den bilen der ser ut som en russebil inne i :D hehe.. har sett en del av de bilene her.. de er helt rå også er de så inne i helvette store.. helt sykt..

Ford F650 Extreme er ikke en stor bil, men derimot en liten truck... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du står ved siden av den med en litt mere vanlig bil så kan du se hvor stor den er ;) hehe..

men joa truck og truck.. er no en bil her..

Et kjøretøy som har en totalvekt på 11,8 tonn og som drives fremover av en Caterpillar 7,2 liter turbodiesel motor med en turtalsbegrensning på 2400 rpm er helt klart ikke en bil, men en truck... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bodd i florida i snart et år og kunne aldri mitt kunnet bo her i mere enn det jeg har bodd her. USA er drit kjedelig når du har bodd her en stund.. amrikanerne sier det selv også. er greit å komme hit på ferie.. men å bo her suger. skal snart bo et år i california, det ser jeg frem til. men kunne aldri bodd der for alltid..

Det der er opp mot det dummeste jeg har hørt. Tenker du har snakket med alle de 280 millionene amerikanere eller? Hjelper ikke å snakke med tre stykker i klassen og tro at alt er sånn i et så enormt stort land. Selv om det er kjedelig i Åmål i Sverige trenger det ikke være kjedelig i Stavanger, eller London eller Mallorca for den saks skyld.

Hva er det som er så mye mer moro i Norge? Bilavgiftene? Alkoholavgiftene? Klimaet? Skattene?

I USA/Canada kan man gjøre så godt som alt man kan i Norge, bare til halve prisen, og med norsk økonomi kan man derfor gjøre det dobbelt så ofte med god samvittighet.

amrikanerne har jo skjønt hvordan vi har det i europa, hvor mye bedre det er med helse og skole gang og ikke minst hvor penere europeiske jenter er ;)

Det er Canada som er aktuelt for vår del, og der er helseordningene mye bedre enn i USA.

når du står ved siden av den med en litt mere vanlig bil så kan du se hvor stor den er ;) hehe..

Ja, bilder er ikke helt rettferdige mot størrelsen. Var bare helt sinnsykt å se den i gata, sammen med andre biler/folk. Alt var bare småtteri!

men joa truck og truck.. er no en bil her..

Det er vel ikke helt riktig:

fordcrewzer.jpg

2000%20FORD%20F650%20right%20front.jpg

60592193.jpg

Pickuputgaven er jo akkurat samme "bil", men med pickupplan. Ikke akkurat laget som noen bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...