Espen|3k Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Denne var ikke dum, men har aldri sett den før? Skulle tru det var import? Var så godt som sikker på at det ikke var fler enn Kjell Rune's gamle, YA:56000 og det warsteiner evo karosseriet her i landet jeg. RÅ bil hvert fall! http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =87&page=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 En utrolig pen bil! Men også en utrolig stiv pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Vel, jeg tror jeg vet hvem som har den bilen her, og vis jeg har rett, er den utrolig støken! Sport evo motor ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 kan du ikke si att du kjenner meg også a steffenm2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 kan du ikke si att du kjenner meg også a steffenm2? Noen ganger så lurer jeg på hvorfor du gidder å legge inn slike usaklige innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
binlarsen Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Vel, jeg tror jeg vet hvem som har den bilen her, og vis jeg har rett, er den utrolig støken! Sport evo motor ++ Det er en SE da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Dette er YA 56 000 bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Noen bilder av "YA 56000 bilen", tatt på høsttreffet i BMW CCN 05. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyW Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 fet bil.. synd prisen er så stiiiiiiiiiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 dette er og blir drømme bilen min, hadde jeg hatt masse penger på bok eller en dag vinner i lotto, SKAL jeg ha meg en warsteiner m3, eller en replica da:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 OT: en ting jeg har lurt på en stund hva er "Warsteiner" har skjønt at det sikkert er en sponsor eller noe til m3`en, men hva er det? fikk en øl i spania når jeg var på ferie og på glasset stod warsteiner logoen, og da fikk jeg litt "m3 feeling" hehe:p noen som har peil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 glem innlegget, søkte på google; "warsteiner, because life is too short to drink cheap beer" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Jepp. Så kan man jo ta diskusjonen om det er riktig av en "ølfarikant" å sponse bilkjøring... En ting er hvertfall sikkert. Den dekoren der er helrå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 ":2pcjcyfs]Jepp. Så kan man jo ta diskusjonen om det er riktig av en "ølfarikant" å sponse bilkjøring...En ting er hvertfall sikkert. Den dekoren der er helrå! Warsteiner er sikkert et godt øl, men det er faktisk "Wintershall - Das moterenöl" som er en ekte "BMW" reklame for BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 bmwE9: Hva mener du med Ekte BMW-reklame? Er vel Warsteiner som var hovedsponsor på de bilene med denne dekoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå