Gå til innhold

Torleif med M3 CSL på TV2 nyhetene snart !!


Bimern
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor står det plutselig standard coupe sidespeil på bilen? :-k

TV%202-2006-07-07_21-23-25h%201.jpg

Fordi de andre ikke var klar fra lakkerer, og CSL var det jeg ville ha med meg til ringen, ikke GT :wink:

du skulle jo ha hatt begge med :wink::P

Ja men problemet er at jeg ikke er lett å dele opp, prøvde på det, men hadde ingen sjåfør for GT'en. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine saker...

jeg har også veldig lyst til å ta en tur ned dit og kjøre litt... men lurer på om det er best å leie seg en bil... banekjøring sliter noe jævlig på vanlige biler, gjør det ikke ?

Selv en M3 blir slitt av banekjøring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine saker...

jeg har også veldig lyst til å ta en tur ned dit og kjøre litt... men lurer på om det er best å leie seg en bil... banekjøring sliter noe jævlig på vanlige biler, gjør det ikke ?

Selv en M3 blir slitt av banekjøring...

Det er klart at banekjøring sliter på en bil, men en BMW er bygget for relativt hard kjøring... spesielt M-modellene. Korrekt service til tiden, ny olje, oppvarming av motoren før hardkjøring og ditto avkjøling av motoren før man stopper den etter hardkjøring er mest avgjørende for holdbarheten. Hvis du har du muligheten for å kjøre på Nürburgring... slå til... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine saker...

jeg har også veldig lyst til å ta en tur ned dit og kjøre litt... men lurer på om det er best å leie seg en bil... banekjøring sliter noe jævlig på vanlige biler, gjør det ikke ?

Selv en M3 blir slitt av banekjøring...

Det er klart at banekjøring sliter på en bil, men en BMW er bygget for relativt hard kjøring... spesielt M-modellene. Korrekt service til tiden, ny olje, oppvarming av motoren før hardkjøring og ditto avkjøling av motoren før man stopper den etter hardkjøring er mest avgjørende for holdbarheten. Hvis du har du muligheten for å kjøre på Nürburgring... slå til... :wink:

jeg har muligheten med 530'en.. men jeg er fremdeles ikke sikker på om det er særlig lurt... har tenkt meg en tur ned i Europa, men vi får se...

hvordan avkjøler du en motor, forresten... efter "hardkjør" slik du skriver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...