Fredrik Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 kanskje mangen som laster samtidig. unnagjorde det på 5min i går. Kun fire-fem minutter i dag morges... sikkert en eller annen begrensning på båndbredden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2006 Har slengt den ut HER jeg nå (høyreklikk, lagre som). Mulig jeg har noe båndbreddebegrensning jeg også, hakke peiling egengtlig, time vil show Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 Har slengt den ut HER jeg nå (høyreklikk, lagre som). Mulig jeg har noe båndbreddebegrensning jeg også, hakke peiling egengtlig, time vil show bedre fart ihvertfall, 3mb i sekundet jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 Får håpe han får bygge seg hus der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorleif Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 Hvorfor står det plutselig standard coupe sidespeil på bilen? Fordi de andre ikke var klar fra lakkerer, og CSL var det jeg ville ha med meg til ringen, ikke GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 Hvorfor står det plutselig standard coupe sidespeil på bilen? Fordi de andre ikke var klar fra lakkerer, og CSL var det jeg ville ha med meg til ringen, ikke GT du skulle jo ha hatt begge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorleif Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 Hvorfor står det plutselig standard coupe sidespeil på bilen? Fordi de andre ikke var klar fra lakkerer, og CSL var det jeg ville ha med meg til ringen, ikke GT du skulle jo ha hatt begge med Ja men problemet er at jeg ikke er lett å dele opp, prøvde på det, men hadde ingen sjåfør for GT'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 Jeg får ikke spilt av filmen jeg.. Står noe om codec. Hva slalgs codec trenger jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 Jeg får ikke spilt av filmen jeg.. Står noe om codec. Hva slalgs codec trenger jeg? benytt VLC player. får den ikke til å funke her heller med media player eller winamp. VLC duger til alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 du skulle jo ha hatt begge med Ja men problemet er at jeg ikke er lett å dele opp, prøvde på det, men hadde ingen sjåfør for GT'en. Hallo? Du hadde jo bare trengt å spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 8, 2006 Share Skrevet Juli 8, 2006 Virker som en artig kar du Thorleif. Du har tydeligvis finansene i orden også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Knallmoro Thorleif! Som alltid like lite redd for å si ting som de er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Fine saker... jeg har også veldig lyst til å ta en tur ned dit og kjøre litt... men lurer på om det er best å leie seg en bil... banekjøring sliter noe jævlig på vanlige biler, gjør det ikke ? Selv en M3 blir slitt av banekjøring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Fine saker... jeg har også veldig lyst til å ta en tur ned dit og kjøre litt... men lurer på om det er best å leie seg en bil... banekjøring sliter noe jævlig på vanlige biler, gjør det ikke ? Selv en M3 blir slitt av banekjøring... Det er klart at banekjøring sliter på en bil, men en BMW er bygget for relativt hard kjøring... spesielt M-modellene. Korrekt service til tiden, ny olje, oppvarming av motoren før hardkjøring og ditto avkjøling av motoren før man stopper den etter hardkjøring er mest avgjørende for holdbarheten. Hvis du har du muligheten for å kjøre på Nürburgring... slå til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Fine saker... jeg har også veldig lyst til å ta en tur ned dit og kjøre litt... men lurer på om det er best å leie seg en bil... banekjøring sliter noe jævlig på vanlige biler, gjør det ikke ? Selv en M3 blir slitt av banekjøring... Det er klart at banekjøring sliter på en bil, men en BMW er bygget for relativt hard kjøring... spesielt M-modellene. Korrekt service til tiden, ny olje, oppvarming av motoren før hardkjøring og ditto avkjøling av motoren før man stopper den etter hardkjøring er mest avgjørende for holdbarheten. Hvis du har du muligheten for å kjøre på Nürburgring... slå til... jeg har muligheten med 530'en.. men jeg er fremdeles ikke sikker på om det er særlig lurt... har tenkt meg en tur ned i Europa, men vi får se... hvordan avkjøler du en motor, forresten... efter "hardkjør" slik du skriver... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå