StigJ Skrevet Juli 10, 2006 Skrevet Juli 10, 2006 Fikk et tilbud på lippa av en kamerat som jobber hos www.autospar.no Kunne ikke si nei til det tilbudet. Og forandringer fryder. Men de integrerte cupvingene synes jeg er så som så. Totalen ble 1300,- ferdig på bilen. Vil jo egentlig ha M-Tech II fronten, men den er for dyr for øyeblikket.
John H Skrevet Juli 10, 2006 Skrevet Juli 10, 2006 Hmm..vel..Syns du skulle spart pengene og kjøpt mtech II eg da, men viss det bare er midlertidig så er den jo grei nok Var jo grei pris egentlig da..
Steffan C Skrevet Juli 10, 2006 Skrevet Juli 10, 2006 Se her ja, RGM leppe, samme som jeg har på min E34(kjøpt på Autospar den og) . Syns ikke det ble så ille jeg, og det er sikkert ikke så mange som har den, fleste har jo M-Tech . Sniker inn et bilde av min Touring .
StigJ Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Skrevet Juli 10, 2006 Se der ja. En til som har en slik. Hehe. M-Tech fronten blir nok ikke aktuell på en lang stund. Eller i det hele tatt på denne bilen. Vi får se. Regninger og lån må nok prioriteres.
Morten318 Skrevet Juli 10, 2006 Skrevet Juli 10, 2006 joa.. om dere liker den skal dere få lov til å ha den på.. jeg synes ikke den var noe fin..
Kevin=) Skrevet Juli 11, 2006 Skrevet Juli 11, 2006 syns ikke det var så pent jeg, men jeje... det ser så rart ut at det går opp på siden som gunnar sier..
Tommy Skrevet Juli 11, 2006 Skrevet Juli 11, 2006 La merke til denne da jeg gikk fra butikken i går, men studerete den ikke noe videre, men det er absolutt bedre en originalt.
steffen_sandnes Skrevet Juli 11, 2006 Skrevet Juli 11, 2006 Denne E46en ser jeg nesten hver dag du har en pen sedan Mr.Stream
///Thomas Skrevet Juli 11, 2006 Skrevet Juli 11, 2006 Jævlig fete hjul! Enig!! er ikke dette breyton felger, magic var det det de hette??? Kopi eller orginale, og hvor er de kjøpt?? Leppa hjalp jo på den, men kunne sløyfa de cup vingene.....
ChrZZ Skrevet Juli 11, 2006 Skrevet Juli 11, 2006 Finnes denne leppen til E36 da? Ser på autospar sine sider at de ikke engang selger lepper... Eller er det meg som ikke finner? En cupspoiler er vel ikke det samme vel?
Fredrik Skrevet Juli 11, 2006 Skrevet Juli 11, 2006 Liker ikke at den går opp på sidene.. Enig... ergo er original vare finest...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå