Nils Jørgen Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 Noen som vet når de kommer? (Om de kommer) Var snakk om det i sommer en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 11, 2006 Share Skrevet Juli 11, 2006 De skulle egentlig kommet sommeren 2004, men ble ikke godkjent av EU. Moro med norsk flagg på, men bokstavene er stygge, så det er kanskje like greit at vi får beholde den nye typen som er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2006 Hm... da kan det vel fort gå en stund til ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Hvordan ser disse ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Hvordan ser disse ut? Som et alminnelig EU-skilt bare med et norsk flagg istedenfor EU-unionens stjerner i en sirkel + en norsk "N"... det er etter min mening ikke så merkelig at EU ikke godkjente akkurat den løsningen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Trur det kan bli fint med dei nye skilta eg Gler meg litt til eg får dei (vist eg får dei). Men kva har EU med skilta våre å gjere ettersom me ikkje er med i EU? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Men hvorfor må EU gokjenne denne, kan vi ikke bestemme noe i norge selv? Eu har vell egentlig ingenting med vårt skilt system og gjøre.. Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Men kva har EU med skilta våre å gjere ettersom me ikkje er med i EU? Kan kanskje ha med å gjere at det er symbolet til EU som er heilt til venstre der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Blir for dumt når vi ikke er EU medlemmer en gang syns jeg.Drar bare på oss alle ulempene EU har vi,og tar nesten ingen av godene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Men hvorfor må EU gokjenne denne, kan vi ikke bestemme noe i norge selv? Eu har vell egentlig ingenting med vårt skilt system og gjøre.. Eller? Poenget var/er at norske myndigheter ønsket en regulær variant av et EU-skilt (som mitt bilde viser)... et skilt som selvfølgelig hverken EU eller norske EU-motstandere ønsket å akseptere... Edit: Så fant jeg endelig et eksempel på hva vi diskuterer... hvem denne fyren er vet jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 vær glad at vi har skiltene som vi har, en av hovedårsakene til at myndighetene ønsker å bytte er at OCR sliter med å lese tallene på de skiltene som leveres nå.. Altså :mindre fare for å bli tatt i fotoboks og bomstasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Nei til nye skilt hehe 32097: Men på dei nye skilta skal det jo berre vere merka med norsk flagg og ein N. Skjønne ikkje kvifor EU skal blande seg inn der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Det kan vere so. Men om du kjøper ei cola-flaske, klistrar på ein anna logo, kallar det "Arimanni's fenomenale leskedrikk" og set det i butikkhyllene, så er det vel ein viss fare for at du får eit lite såksmål på nakken Dårleg samanlikning kanskje, men eg trur du tok poenget mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Det kan vere so. Men om du kjøper ei cola-flaske, klistrar på ein anna logo, kallar det "Arimanni's fenomenale leskedrikk" og set det i butikkhyllene, så er det vel ein viss fare for at du får eit lite såksmål på nakken Dårleg samanlikning kanskje, men eg trur du tok poenget mitt Hehehe... det var en artig kommentar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Hehe.. Skjønte ke du meinte Trur foresten "Arimanni's fenomenale leskedrikk", kunne blitt ein slager \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå