Gå til innhold

Nye skilter på trappene?

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan ser disse ut?

Som et alminnelig EU-skilt bare med et norsk flagg istedenfor EU-unionens stjerner i en sirkel + en norsk "N"... det er etter min mening ikke så merkelig at EU ikke godkjente akkurat den løsningen... :roll:

eecdk0b.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor må EU gokjenne denne, kan vi ikke bestemme noe i norge selv? Eu har vell egentlig ingenting med vårt skilt system og gjøre.. Eller?

Poenget var/er at norske myndigheter ønsket en regulær variant av et EU-skilt (som mitt bilde viser)... et skilt som selvfølgelig hverken EU eller norske EU-motstandere ønsket å akseptere... :roll:

Edit: Så fant jeg endelig et eksempel på hva vi diskuterer... hvem denne fyren er vet jeg ikke... :wink:

34a1-18_498024g.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vere so. Men om du kjøper ei cola-flaske, klistrar på ein anna logo, kallar det "Arimanni's fenomenale leskedrikk" og set det i butikkhyllene, så er det vel ein viss fare for at du får eit lite såksmål på nakken ;)

Dårleg samanlikning kanskje, men eg trur du tok poenget mitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vere so. Men om du kjøper ei cola-flaske, klistrar på ein anna logo, kallar det "Arimanni's fenomenale leskedrikk" og set det i butikkhyllene, så er det vel ein viss fare for at du får eit lite såksmål på nakken ;)

Dårleg samanlikning kanskje, men eg trur du tok poenget mitt :P

Hehehe... det var en artig kommentar... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...