Fredrik Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 bmwE9: du holder deg til den trussel tanken du, selv om du har blitt fortalt at det ikke er sånn. jeg veit med sikkerhet at dette aldri har hvert noen trussel, å dette er det flere her som har prøvd å fortelle deg. men du vil bare ikke forstå det du virker det som? du har ditt eget svar på dette, MEN du tar feil. Nei... jeg fokuserer ikke blindt på det jeg og flere andre her inne mener var en dårlig skjult trussel. Hvis du leser mitt tidligere innlegg en gang til vil du se at jeg påpeker en situasjon der selgeren ikke hadde begynt på denne tråden. Det var først da selgeren i frustrasjon skrev tråden at kjøperen fant det klokt å informere selgeren om hvordan man skulle tolke SMS-meldingen... nettopp fordi selgeren oppfattet meldingen som en trussel... og det dermed ble et poeng i diskusjonen. At jeg i en tilsvarende situasjon (selgerens posisjon) ikke hadde skrevet et innlegg her inne, men derimot skrevet en politianmeldelse er en helt annen sak. Hva du vet eller ikke vet om de faktiske forhold kan vi andre ikke vite (som Gunnar også påpeker i et tidligere innlegg)... vi andre vet bare det som er kommet frem i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 E 30 Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Ser jeg ville tenkt meg godt om før jeg hadde handlett med mange av dere her.Man bør stå for d man selger.De er skjulte feil i mine øyne.Virker som de er lett å komme seg unna med en vare med eventuelle feil og mangler når de er privattsalg DESVÆRRE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Det er alltid en stor risiko når man kjøper no brukt uprøvd. Selger har ikke no ansvar her. Synes han har vært generøs ved å tilby 1500kr, er få som ville gjort det. Det at kjøper må betale noen for å bytte kasse er da ikke selgers problem? Er jo kjøperns feil at han ikke kan å skru. Da får han kjøpe ei kasse med garanti fra et proffesjonelt firma slik at man har garanti på jobben når man legger i så mye penger. Selger har faktisk bitt i det sure eplet og tilbudt 1500kr tilbake, noe som er generøst. Er kjøper som må ta det største tygget i slike situasjoner. Forstår godt at kjøper er skuffet, men han må slutte å være så trangsynt i denne saken. Han har tatt en risiko og fikk seg en smell. Det samme gjør alle som kjører for fort f. eks. Det kan gå galt og da må man betale for det. Synes uansett at det egentlig blir veldig feil å ta en slik diskusjon på et forum pga. ulike personer har ulike meninger og en blir aldri fornøyd. Ta opp saken i konfliktrådet hvis det skal være så vanskelig. Personlig mener jeg kjøper burde ta imot selgers tilbud på 1500kr og bli ferdig med saken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 har og tatt imot d tilbudet. men ingen penger kommer inn på min konto. er ikkje snakk om å kunne å skru. men snakk om prinsipp, synest jeg ser deg her mexos om du fikk ei kasse som var øydlagt, å hadde betalt 5000 kr for den....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå