antiloop Skrevet August 2, 2006 Forfatter Skrevet August 2, 2006 Har fjernet det som var av rust på den i dag, ikke mye men litt overflate rust på bakluken. Pusset det ned og hadde på rustfjerner, sparklet, grunnet og ny lakk. Satte også krom lista på bakluken som er originalt på de siste årsmodellene av E39.
ErikS Skrevet August 2, 2006 Skrevet August 2, 2006 Dette ble bra, vurderer å montere en slik kromlist selv, i og med at jeg har 2001 baklykter. Hvorfor kjøpte du ikke det fra koed?
antiloop Skrevet August 2, 2006 Forfatter Skrevet August 2, 2006 Ja si det du.. Oppdaget det ikke før pakken var sendt at lyktene bak var feil..
JAL_535i Skrevet August 2, 2006 Skrevet August 2, 2006 Tror faktisk jeg dropper den krom lista.. men beholder kanskje kromlistene rundt rutene... =)
antiloop Skrevet August 2, 2006 Forfatter Skrevet August 2, 2006 Tror faktisk jeg dropper den krom lista.. men beholder kanskje kromlistene rundt rutene... =) Kjøp krom listen og lakker listene rundt rutene sorte
Mirakulix Skrevet August 4, 2006 Skrevet August 4, 2006 En av de penere 5'seriene jeg har sett Kjempe fin bil
antiloop Skrevet August 4, 2006 Forfatter Skrevet August 4, 2006 Takker Mangler bare litt plastikk nå.. Leppa på bakluka og en frontspoiler, lyktelister har jeg.
oyvin Skrevet August 17, 2006 Skrevet August 17, 2006 fin bil.. hvor mye måtte du ut med? ble faktisk ikke så verst den cd spiller ordninga di, spørs om jeg bare skal gjøre det selv.
Kenny_ Skrevet August 17, 2006 Skrevet August 17, 2006 Har du montert forsterkeren opp ned i bagasjerommet? Kjøpte forsterker fra samme sted som du. Å han i butikken sa at det ikke var bra å montere forsterkeren opp ned. Tror det faktisk står på nettsiden deres og. Jeg har ikke peiling. men kan jo kanksje være greit å høre med noen andre. Kjipt hvis den går i stykker bare pga varme.
Stonescream Skrevet August 17, 2006 Skrevet August 17, 2006 Merkelig om det skal gjøre noe på en forsterker å stå opp ned. Er jo bare elektronikk og så lenge der er godt med luft rundt, forstår jeg ikke hva som kan være ille med det. Er jo ikke som en harddisk eller sånn det her. Greit at varm luft stiger, men er jo godt med luft i et bagasjerom og min forsterker som jeg har montert i bagasjeromstoppen blir i hvert fall ikke varm.
Kenny_ Skrevet August 17, 2006 Skrevet August 17, 2006 http://www.bilradiospes.no/index.php?aID=34&ids=artID Står nesten helt nederst på siden "montering av forsterker"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå