Evopower Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Fant denne http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1161527 annonsen på en E34 525TDS Touring. Er dette et bra kjøp? Hva bør jeg se opp for på disse bilene? Gjerne henvis til en lignende tråd på forumet da dette sikkert har vært oppe før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 VELDIG dyrt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 VELDIG dyrt!!! Dyrt? Syns ikke jeg da... diesel, automat, stv, en del utstyr, så grei ut også.. Vil tro det er en veldig attraktiv bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Se heller på denne her --> http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=25623 Er trossalt en forumsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Se heller på denne her --> http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=25623Er trossalt en forumsbil Det er det, men det er ikke tds, altså ikke 143 hk, og heller ikke stasjonsvogn, dersom han ser på det som en fordel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Dieselpumpa er en svakhet,sjekk med eier om den er byttet/overhalt.Koster visst nok en del kroner etter hva jeg har hørt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Her står det litt om hva man bør passe på før man kjøper en E34... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Står på svensk da... syns det er evig mye mer krunglete å lese enn f.eks Dansk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Står på svensk da... syns det er evig mye mer krunglete å lese enn f.eks Dansk.. Da trenger du vil ikke lese det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Jaia Evopower! Skal du ha deg en stasjonsvogn nå!hmmm...en familie jeg ikke vet om?Hehehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Står på svensk da... syns det er evig mye mer krunglete å lese enn f.eks Dansk.. Det er jeg selvfølgelig helt enig i, men svensk er da ikke direkte vanskelig å forstå heller. Det norske skriftspråket (bokmål og spesielt den lite brukte varianten riksmål) er jo bygget på normert dansk eller såkalt rigsdansk. Med unntak av noen få ord og en litt annen setningsoppbygging er det danske og norske skriftspråket temmelig likt. Muntlig dansk er nok vanskeligere for de fleste nordmenn å forstå enn svensk, men når man først har vennet seg til å høre dansk er det klart at forskjellen på norsk og dansk i realiteten er liten. Det er forøvrig vanskeligere for en nordmann å forstå en danske fra Sjælland enn en danske fra Jylland... sønderjysk er tilnærmet umulig å forstå uten en relativt lang fartstid i det danske... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Jeg vil tørre å påstå at det er et brukbart bra kjøp siden jeg akkurat har kjøpt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Står på svensk da... syns det er evig mye mer krunglete å lese enn f.eks Dansk.. Det er jeg selvfølgelig helt enig i, men svensk er da ikke direkte vanskelig å forstå heller. Det norske skriftspråket (bokmål og spesielt den lite brukte varianten riksmål) er jo bygget på normert dansk eller såkalt rigsdansk. Med unntak av noen få ord og en litt annen setningsoppbygging er det danske og norske skriftspråket temmelig likt. Muntlig dansk er nok vanskeligere for de fleste nordmenn å forstå enn svensk, men når man først har vennet seg til å høre dansk er det klart at forskjellen på norsk og dansk i realiteten er liten. Det er forøvrig vanskeligere for en nordmann å forstå en danske fra Sjælland enn en danske fra Jylland... sønderjysk er tilnærmet umulig å forstå uten en relativt lang fartstid i det danske... jeg er helt enig med deg i det. Riksmål var jo veldig lenge ren Dansk og det var mange som på den tiden ville beholde dansken. Faktisk var Nordmenn mer redd for at Sverige ville tvinge på oss svensk.. og det var derfor bred støtte for Dansk.. Det er ikke noe stort problem å lese svensk, men det er bare irriterende når man støter på ord man ikke vet hva betyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Jeg vil tørre å påstå at det er et brukbart bra kjøp siden jeg akkurat har kjøpt den Hehe, ja da var han nok litt for seint ute gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Jepp. Jeg ringte på bilen i går og var å henta den i dag. Raskt og effektivt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå