Gå til innhold

Nytt batteri å dynamo??


Anbefalte innlegg

Jeg skal begynne å installere annlegg i bilen i helga, å jeg har da hørt litt rundt å har funnet ut at jeg må skaffe meg nytt batteri å ny dynamo?

Derfor trenger jeg noen tips om hvordan batteri å hvordan dynamo jeg skal kjøpe?

Vil også vite hvor man får kjøpt det å ca pris?

på forhånd takk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal begynne å installere annlegg i bilen i helga, å jeg har da hørt litt rundt å har funnet ut at jeg må skaffe meg nytt batteri å ny dynamo?

Derfor trenger jeg noen tips om hvordan batteri å hvordan dynamo jeg skal kjøpe?

Vil også vite hvor man får kjøpt det å ca pris?

på forhånd takk..

Hvorfor må du kjøpe en ny dynamo i forbindelse med installasjon av et annlegg i bilen ?... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt ann på hvor heftig anlegg du skal bygge deg! :)

Et helt normalt anlegg med en bra spiller, forsterker(5-600W) m/kondensator, en eller to subber med moderat ytelse samt et godt frontsett trenger man ikke noe sterkere batteri eller sterkere dynamo.

Men skal du spille veldig høyt og ha et høy-ytelses anlegg samt mulig spille høyt når bilen står på tomgang så ville jeg ha investert i en sterkere dynamo. Batteriet er ikke det strengt tatt nødvendig å bytte ut så lenge du ikke skal spille mye mens motoren ikke sviver. Eller?

Merk: Stor fordel å ha en kondensator i anlegget hvis du skal ha subb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått instalert anlgettet :D

blei bra med lyd..

men, hvordan dynamo burde jeg kjøpe? å eventuelt hvor får jeg tak i det?

Bytt batteri forst. Saa vıst det ikke holder kan du oppgradere dynamoen. Eventuelt kjope en bedre laderegulator tıl den koster ikke rart. www.ladac.no Ville anbefale deg batteri for kondensator.

P.s ikke norsk tastatur. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...